Anonym skriver:
Argh hvad gør man når kun yndlingspædagogen dur, Min søn flipper når jeg afleverer og hun ikke er der og er hun der når jeg henter, vil han ikke med hjem, og vil kun have hende, han slår og sparker, og kalder på hende hele vejen hjem i bilen. I dag måtte jeg slæbe ham hysterisk ud i bilen uden sko på, og endte med en anden forældre kom over og spurgte omjeg havde brug for hjælp.
Han slog mig så kraftigt i hovedet den anden dag, at mine briller blev slåethelt skæve, og i dag toppede hysteriet virkelig. Føler mig som verdens dårligste mor, føler lidt han hellere vil være sammen med hende end med hjem 
Min søn er lige blevet 3, og har været en meget hård opstart i bh, han er bla særligt sensitiv, og gør det ikke bedre jeg er beordret i ro pga forhøjet blodtryk.
Han har i dag også været træt for efter vi kom hjem, er han faldet i søvn, me. Han skabte sig bla også hele vejen hjem i bilen 
Nu har jeg ikke børn endnu, men tilgengæld været medhjælper i 7 år og jeg har prøvet at stå på den anden side som den "pædagog" en dreng kun ville være hos. Præcis samme scenarie som du beskriver der. Det var det samme i dagtimerne når mor var gået, det var mig han ville lege med, spise med og blive puttet af. Det er vigtig at du IKKE føler du ikke er go nok! For det er du med sikkerhed. Du er forældren der sætter grænser og bestemmer derhjemme og i selvstændigheds alderen som jeg kan høre han er i, er det bare ikke det sjoveste når mor bestemmer. Hvad pædagogen angår, så burde du tage en snak med lederen, det vigtigt at de andre voksne på stuen træder til og kommer ind over også. Han skal ikke kun kunne klynge sig til en, selvfølgelig er det i orden at have en favorit man gerne vil blive trøstet af, men de andre voksne skal også kunne blive nok. Jeg holdt en lille afstand til det barn, der var på min stue, begyndte at sætte mig ved et andet bord, og når han kom og ville op og sidde og putte, tog jeg ham i hånden i stedet og gik over til en leg en anden voksen sad med, fik ham ind i legen og så kunne jeg lige så stille liste af, udenat han bemærkede det. Efter nogle uger, havde vi ikke det problem mere og barnet var glad og vinkede i døren til mig når mor kom og hentede. Ansvaret ligger mindst lige så meget hos pædagogen og hun skal hjælpe dig
Håber det lykkedes 
Anmeld