Jeg er forelsket i en anden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.703 visninger
37 svar
66 synes godt om
14. april 2014

Anonym trådstarter

Hej piger

jeg er meget meget forvirret jeg har ikk brug for at få at vide at det jeg gør er forkert har brug for at vide hvad pokker jeg lige gør�� 

jeg er forlovede og vi har et barn sammen det er ikk så længe siden vi købte hus sammen og vi har hunde ja en rigtig kærnefamilie! Min kæreste er ikk særlig god Til at vise følelser han er aldrig hjemme da han arbejder meget, han gider ikk rigtig putte og viser i det hele taget ikk så meget for mig.

vi har et vennepar de er også forloves og har et barn sammen 

problemet er så at mig og manden i venneparet er begyndt at skrive sammen, vi har så aftalt at være sammrn og det har vi været nogle gange efter hånden han behandler mig som en prinsesse han er skide sød og fantastisk vi har puttet lidt og sådan. Og vi er begge to ved at forelske os i hinanden!!! Kan virkelig mærke hvor meget jeg savner ham når vi ikk er sammen!

Hvad fanden gør jeg? Jeg elsker jo min forloved men samme tid er jeg helt vild og mega forelsket i den anden. Hvordan takler jeg den her situtation? Jeg er normalt ikk en der går bag ryggen på min kæreste og lyver ikk for ham osv men kan virkelig mærke vores forhold er sat på en prøve! ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

Loa

Wow forstår slet ikke hvordan det er nået så vidt. I har puttet sammen? Og skrevet sammen upassende (kan jeg næsten gætte mig til)
Hvorfor har du/i overhovedet lade det komme så vidt?

Du bliver nødt til at finde ud af om det bare er fordi du mangler nogle ting hos din kæreste og tror græsset er grønnere på den anden side, eller du virkelig har følelser for den anden og er færdig med din kæreste.
Du skylder klart din kæreste og være ærlig og fair og finde ud af hvad du vil..

Anmeld

14. april 2014

Bshizzle

.... Bum.. 

Jeg tænker lidt.. 

Er det ikke kun en periode/fase fordi det er nyt og spændende? 

Og måske ligesom at lege med ilden? 

Jeg ville simpelhen være bund ærlig overfor min kære forlovede og lagt kortene på bordet!

hvis du allerede er ude og lege med ilden, så har du jo valgt din vej? 

Anmeld

14. april 2014

Troldemommi

Syntes det du har gang i er dybt forkasteligt og føj hvor har jeg ondt af din mand og den anden kvinde.

Få taget et valg om hvad du vil ellers er du i mine øjne et rigtigt dårligt menneske

Monica 

Anmeld

14. april 2014

Mama85

Anonym skriver:

Hej piger

jeg er meget meget forvirret jeg har ikk brug for at få at vide at det jeg gør er forkert har brug for at vide hvad pokker jeg lige gør�� 

jeg er forlovede og vi har et barn sammen det er ikk så længe siden vi købte hus sammen og vi har hunde ja en rigtig kærnefamilie! Min kæreste er ikk særlig god Til at vise følelser han er aldrig hjemme da han arbejder meget, han gider ikk rigtig putte og viser i det hele taget ikk så meget for mig.

problemet er så at mig og manden i venneparet er begyndt at skrive sammen, vi har så aftalt at være sammrn og det har vi været nogle gange efter hånden han behandler mig som en prinsesse han er skide sød og fantastisk vi har puttet lidt og sådan. Og vi er begge to ved at forelske os i hinanden!!! Kan virkelig mærke hvor meget jeg savner ham når vi ikk er sammen!

Hvad fanden gør jeg? Jeg elsker jo min forloved men samme tid er jeg helt vild og mega forelsket i den anden. Hvordan takler jeg den her situtation? Jeg er normalt ikk en der går bag ryggen på min kæreste og lyver ikk for ham osv men kan virkelig mærke vores forhold er sat på en prøve! ��

Nej, sikke noget rod..du skal i hvertfald snakke med din forlovede, og lægge alle kortene på bordet- så respektløs behandling er der ingen fortjener. Har du tænkt over, om det er opmærksomheden og nærværet du nyder, og ikke den anden som du siger at du er ved at forelske dig i? Ønsker jer alt det bedste for jeres lille familie. 

Anmeld

14. april 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hej piger

Du er nød til at finde ud af om det virkelig er forelskelse eller bare fordi han gør de ting din forlovede ikke gør??

Men at snige rundt bag deres ryg er forkert, og I ender med at blive opdaget og så falder hammeren, og det gør alting meget værre.

Det er ikke fair for din forlovede eller hans.. I er nød til at stoppe, selvom at det er svært, og så må I hver især snake med jeres partner, og se om I skal stoppe de forhold.. Men ikke lave noget hemmeligt, det er forkert og det ved du jo også godt.

Anmeld

14. april 2014

LMX

Jeg kan desværre ikke råde dig i denne sag. For det du gør er SÅ forkert i mine øjne.

Anmeld

14. april 2014

SandraXOXO

Avs. Den er ikke god :-S
Du bliver jo nødt til enten at stoppe dit forhold til din ven, eller til din kæreste. Følg dit hjerte. Men husk, det er ikke sikkert vennen vælger dig frem for sin kæreste, så du ender måske alene, og mister både din kæreste og din ven - Hans kæreste mister du nok anyway, men i kan jo ikke være særlig gode veninder når du gør sådan.
Du kan selvfølgelig også bare have en fling on the side og blive i dit forhold. Det ville jeg personligt ikke kunne. Du kan også slutte det med din ven, koncentrere dig om at redde dit forhold, forlange at din kæreste viser dig kærlighed, evt fortælle ham at når du ikke får kærlighed søger du den andre steder. :-) der er massere muligheder for dig.

Anmeld

14. april 2014

Bertris

Først og fremmest vil jeg sige at jeg godt kan forstå du er forvirret!
Jeg vil ikke sige det er forkert eller noget, da jeg synes de andre har sagt allerede, nok mere groft end nødvendigt.

Altså jeg tror på du elsker din forlovede, ellers ville du ikke være sådan i tvivl, men du må jo tage en ordentlig snak med din forlovede, for tror mere det er nærheden og det spændende ved din ven du er faldet for, ikke andet, og det ville nok ikke holde i længden.
Så du må prøve at få afklaret hvordan du føler helt konkret, for du kan ikke fortsætte sådan, det vil ødelægge forholdet til din forlovede fuldstændigt, også er der til sidst ikke noget at redde

Anmeld

14. april 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hej piger

Hvis det havde været et enkeltstående tilfælde i havde været faldet i hinanden, så havde jeg rådet dig til ikke at sige noget, selvom det ikke er OK overhovedet. Men for jeres og deres lille families skyld havde jeg valgt at tie.

Men du skriver det er sket flere gange, og at i er ved at falde for hinanden. Jamen så BØR i virkelig begge to være bund ærlige overfor hinandens partner og lægge alle kortene på bordet.
At det er kommet så vidt, det må jeg indrømme at jeg har meget srt ved at forstå.

Jeg tror at det dig og dit sidespring, har det tilfælles er at i er tiltrukket af at lege med ilden, og det forbudte!

For jer alles skyld så få det ud i det åbne og få snakket ud om det. Jeg har utrolig ondt af jeres respektive partnere. At blive holdt for nar på den måde så længe, det er slet slet ikke retfærdigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.