Øv, jeg har fortrudt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2014

Lunae

Mor11 skriver:

Hmm. Pas. Det er derfor du skal gå til en frisør 

Ja jeg må nok hellere lige høre, hvad han tænker om det! Det er jo trods alt hans erhverv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

BinaMor

haha måtte lige smile af forskellen på dit smil på billederne. bortset fra det sys jeg dit nye hår er lækkert. really MEN hvis du ikke selv kan lide det er det jo lige fedt. ville dog ikke selv turde pille mere i det når bryllup op om hjørnet. så frisør.

Anmeld

13. april 2014

lineog4

Jeg fik en gang lyse og mørke striber i og så en omgang henna - blev helt fantastisk flot. Og man kan jo vælge en tone der minder om din egen. Jeg havde aldrig problemer med udgroninger, ved ikke om det er fordi Henna forsvinder fra håret med x antal hårvask.

jeg synes jo så faktisk mest om din naturlige farve - men jeg er også kedelig og leverpostej agtig i sådan alt almindelighed. Måske hænger det også sammen med du ser glad ud på det første 

Anmeld

13. april 2014

Lunae

BinaMor skriver:

haha måtte lige smile af forskellen på dit smil på billederne. bortset fra det sys jeg dit nye hår er lækkert. really MEN hvis du ikke selv kan lide det er det jo lige fedt. ville dog ikke selv turde pille mere i det når bryllup op om hjørnet. så frisør.

Haha! Tænkte også lidt over min måde at sælge det på

Det er en frisør, som har lavet striberne og hvis jeg beslutter mig for at det skal laves om, så kommer han på arbejde igen

Anmeld

13. april 2014

Lunae

lineog4 skriver:

Jeg fik en gang lyse og mørke striber i og så en omgang henna - blev helt fantastisk flot. Og man kan jo vælge en tone der minder om din egen. Jeg havde aldrig problemer med udgroninger, ved ikke om det er fordi Henna forsvinder fra håret med x antal hårvask.

jeg synes jo så faktisk mest om din naturlige farve - men jeg er også kedelig og leverpostej agtig i sådan alt almindelighed. Måske hænger det også sammen med du ser glad ud på det første 

Jeg var også mest til naturligt, men min veninde synes at det var vanvittig kedeligt, så et par striber kunne give håret liv, mente hun

Det er ikke grimt lavet, men føles meget forkert! Men nu lader jeg lige en uges tid gå og så må vi se om jeg har vænnet mig til det eller må forsøge mig med endnu en farvning

Anmeld

13. april 2014

Isabella_mor

Lunae skriver:

Ja, det tænker jeg også lidt! Jeg er bare lidt bange for at eksperimentere for meget, da jeg skal giftes om en måned!

En frisør burde vide hvad hun gør. Find evt et billede af den farve du kunne tænke dig. Og vis det til frisøren  

Anmeld

13. april 2014

klmf

Synes det lyse er KLART det fedeste og pæneste, og det kommer til at se rigtig godt ud i en bryllupskjole.

Anmeld

13. april 2014

FruK

Lunae skriver:

Jeg var også mest til naturligt, men min veninde synes at det var vanvittig kedeligt, så et par striber kunne give håret liv, mente hun

Det er ikke grimt lavet, men føles meget forkert! Men nu lader jeg lige en uges tid gå og så må vi se om jeg har vænnet mig til det eller må forsøge mig med endnu en farvning

Så skulle du måske have haft mørke striber også, så det gav lidt liv i håret uden at ændre farven væsentligt. Jeg ved med mit eget hår, at det får mere spil og faktisk også mere struktur af striber - men jeg har ofte fået både mørke og lyse, så det ikke blev alt for lyst.

Jeg ville nok også prøve med mørke striber frem for helfarvning - men spørg frisøren. De har jo forstand på det.  

Anmeld

13. april 2014

Lunae

FruK skriver:

Så skulle du måske have haft mørke striber også, så det gav lidt liv i håret uden at ændre farven væsentligt. Jeg ved med mit eget hår, at det får mere spil og faktisk også mere struktur af striber - men jeg har ofte fået både mørke og lyse, så det ikke blev alt for lyst.

Jeg ville nok også prøve med mørke striber frem for helfarvning - men spørg frisøren. De har jo forstand på det.  

Ja, det tænker jeg også lidt

Anmeld

13. april 2014

Laulund87

Jeg synes nu striberne er pæne til dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.