Øv, jeg har fortrudt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.690 visninger
32 svar
20 synes godt om
12. april 2014

Lunae

At jeg har farvet mit hår!
De sidste to-tre år har jeg brugt på at få min naturlige hårfarve igen (efter at have været farvet mørkhåret i knap 10 år)

Igår tænkte jeg så at jeg lige ville have lidt liv i min ellers kedelige leverpostejsfarve, men nu har jeg bare fortrudt jeg har fået lavet lyse striber.

Nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre skal giftes om en mdr og er træt af håret!

Skal jeg putte en skyllefarve i eller leve med det nye hår?

Første billede er min egen, andet er det nye!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2014

Majbrit P

Lunae skriver:

De sidste to-tre år har jeg brugt på at få min naturlige hårfarve igen (efter at have været farvet mørkhåret i knap 10 år)

Igår tænkte jeg så at jeg lige ville have lidt liv i min ellers kedelige leverpostejsfarve, men nu har jeg bare fortrudt jeg har fået lavet lyse striber.

Ëj hvor synd.. Synes helt klart også din egen er flottere til dig. Jeg synes du skal gå til frisør, og lade hende prøve at ramme din egen hårfarve så meget som muligt.

Anmeld

12. april 2014

Maja88

Synes bestemt det lyser klæder dig...

.men ellers en tur til frisøren og få en lækker chokolade brun farve i..

Anmeld

12. april 2014

SandraXOXO

Jeg synes nr to ser flot og sommeragtig ud :-D men hvis du er ked af farven, så ta til frisør og se om de kan redde det? Specielt inden du skal giftes, du skal jo være tilfreds og føle dig helt vildt smuk den dag <3

Anmeld

12. april 2014

Lunae

Maja88 skriver:

Synes bestemt det lyser klæder dig...

.men ellers en tur til frisøren og få en lækker chokolade brun farve i..

Tak jeg har besluttet mig for at give det nye hår en uge og hvis ikke det duer for mig, så må jeg se om min naturlige hårfarve kan rammes!
Årh var bare så glad for at være færdig med alt det farven og nu hænger jeg på lorten igen - dumt!

Anmeld

12. april 2014

Maja88

Lunae skriver:

Tak jeg har besluttet mig for at give det nye hår en uge og hvis ikke det duer for mig, så må jeg se om min naturlige hårfarve kan rammes!
Årh var bare så glad for at være færdig med alt det farven og nu hænger jeg på lorten igen - dumt!

Hehe kender godt rumlen..

Men hvis du vil høre min ærlige mening.. så vil det lyse klart se super godt ud med opsat hår..

Og ellers ville jeg få hele håret farvet i en mørkere end din egen...

Anmeld

13. april 2014

Rockertand

Lunae skriver:

Ja, hver sin smag, og du skal selvfølgelig vælge det, du synes er flottest, jeg synes slet ikke din naturlige hårfarve er pænere, den kræver mildest talt en hjælpende hånd ud af kedsomheden.

Anmeld

13. april 2014

Mor til Ella

Lunae skriver:

Det lyse ser da klart mest lækkert ud

Og jeg lover dig for når du får sat det op til brylluppet vil det spille perfekt sammen med kjolen

Anmeld

13. april 2014

FruK

Jeg kan også bedst lide efter-farven. Måske bliver dit eget eget også lidt lysere i løbet af sommeren, så der ikke kommer en tydelig udvoksning..?! 

Under alle omstændigheder ville jeg ikke farve selv - slet ikke så tæt på dit bryllup - men få en frisør til det. Og så ville jeg nok spørge hende til råds mht farven.

Anmeld

13. april 2014

Isabella_mor

Lunae skriver:

Mit ser ligesådan ud, det du kan gøre er at få flere lyse striber, og det kan du gøre sådan at du får det mange gange, det er den bedste måde. 

Hold dig fra hjemmeblondering. Det ødelægger mere end det gavner. Så hellere betale lidt ekstra for at det bliver godt  

så bare i med nogle flere lyse striber. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.