Øv, jeg har fortrudt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg kan egentlig godt lide det farvede billede, men synes din egen farve klæder din hud meget bedre. Det er som om der er kommer liiidt for mange lysninger i dit hår, så den gamle farve slet ikke kommer til syne. 

Jeg ville rende til frisøren og bede dem lave nogen striber i en chokoladebrun farve så det bliver lidt mørkere og varmere igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

Lunae

Maja88 skriver:

Hehe kender godt rumlen..

Men hvis du vil høre min ærlige mening.. så vil det lyse klart se super godt ud med opsat hår..

Og ellers ville jeg få hele håret farvet i en mørkere end din egen...

Jeg var også vild med den mørke farve, som jeg havde før i tiden, men stoppede pga graviditeter og var vildt træt af at skulle farve det så ofte. Derfor tænkte jeg striber, for at udgroningen ikke ville blive så markant, men det tror jeg faktisk at den gør

Anmeld

13. april 2014

Lunae

Rockertand skriver:

Ja, hver sin smag, og du skal selvfølgelig vælge det, du synes er flottest, jeg synes slet ikke din naturlige hårfarve er pænere, den kræver mildest talt en hjælpende hånd ud af kedsomheden.

Det var også det min veninde sagde og derfor at jeg fik det farvet men nu synes jeg bare slet ikke at det er mig

Anmeld

13. april 2014

Lunae

Mor til Ella skriver:

Det lyse ser da klart mest lækkert ud

Og jeg lover dig for når du får sat det op til brylluppet vil det spille perfekt sammen med kjolen

Tak det håber jeg!

Anmeld

13. april 2014

Lunae

FruK skriver:

Jeg kan også bedst lide efter-farven. Måske bliver dit eget eget også lidt lysere i løbet af sommeren, så der ikke kommer en tydelig udvoksning..?! 

Under alle omstændigheder ville jeg ikke farve selv - slet ikke så tæt på dit bryllup - men få en frisør til det. Og så ville jeg nok spørge hende til råds mht farven.

Jeg har også fået farvet det af en frisør og ville ikke selv kaste mig ud i noget - det tør jeg slet ikke!

Anmeld

13. april 2014

Lunae

Isabella_mor skriver:

Mit ser ligesådan ud, det du kan gøre er at få flere lyse striber, og det kan du gøre sådan at du får det mange gange, det er den bedste måde. 

Hold dig fra hjemmeblondering. Det ødelægger mere end det gavner. Så hellere betale lidt ekstra for at det bliver godt  

så bare i med nogle flere lyse striber. 

Men jeg vil jo helst have min naturlige farve og ikke lysere hår

Anmeld

13. april 2014

Lunae

Mor11 skriver:

Jeg kan egentlig godt lide det farvede billede, men synes din egen farve klæder din hud meget bedre. Det er som om der er kommer liiidt for mange lysninger i dit hår, så den gamle farve slet ikke kommer til syne. 

Jeg ville rende til frisøren og bede dem lave nogen striber i en chokoladebrun farve så det bliver lidt mørkere og varmere igen

Ja det kunne være en mulighed, men ville det ikke give sådan et sebraudtryk, hvis du forstår!? Årh jeg ved det ik!

Anmeld

13. april 2014

Isabella_mor

Lunae skriver:

Men jeg vil jo helst have min naturlige farve og ikke lysere hår

Så får du lavet mørkere striber, masser af dem   helfarve er aldrig godt. Jeg har været farvehjelm i mange år nu, og er igang med projekt "bliv blond igen" 

Anmeld

13. april 2014

Lunae

Isabella_mor skriver:

Så får du lavet mørkere striber, masser af dem   helfarve er aldrig godt. Jeg har været farvehjelm i mange år nu, og er igang med projekt "bliv blond igen" 

Ja, det tænker jeg også lidt! Jeg er bare lidt bange for at eksperimentere for meget, da jeg skal giftes om en måned!

Anmeld

13. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Lunae skriver:

Ja det kunne være en mulighed, men ville det ikke give sådan et sebraudtryk, hvis du forstår!? Årh jeg ved det ik!

Hmm. Pas. Det er derfor du skal gå til en frisør 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.