Wampires skriver:
øhm kan ikke se at der stod nogen steder at datteren på forhånd vidste at mor skulle arbejde så hvordan er det at lære hende at pjække???
og jeg regner bestemt ikke med at have et arbejde hvor jeg kan få fri når jeg gerne vil...
er bare lykkelig for at lige nu hvor mit liv er kaos at jeg står i en situation hvor jeg kan prioritere det jeg føler er vigtigt for mig for at jeg kan hænge sammen som menneske...
Vores søn ville aldrig få af vide arbejdstider og sådan for det er ikke noget han skal bekymre sig om...
Der vil være rigeligt med andre ting i hans verden til at optage pladsen i hovedet...
Det er klart, så længe det er muligt at planlægge sin frihed sammen med sit barn, så ville jeg bestemt også selv gøre det

Eftersom TS skriver at det er en tradition at se øko-køerne danse, går jeg ud fra at datteren har en alder, der også forstår at mor skal arbejde.
Når man ikke har mange faste vagter, er det blot min holdning at det er med at hænge i - og vise at man gerne vil.
Beklager hvis jeg blot har antaget at barnet ved at mor vil pjække - så kan jeg omformulere således at jeg ikke selv ville have samvittighed til det, og jeg ville aldrig nogensinde bevæge mig ud i det offentlige rum hvis jeg pjækkede fra arbejde - min arbejdsmoral ville ikke tillade en pjækkedag
Anmeld