Arbejde vs. mor-datter-tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.813 visninger
25 svar
51 synes godt om
12. april 2014

Anonym trådstarter

Hej alle sammen.
Jeg står i den situation, at jeg er på dagpenge og arbejder som afløser på et plejehjem.
Jeg har ikke nok timer, så jeg får supplerende dagpenge.

Jeg har min datter 7 ud af 14 dage.. Der er så gået kuk i det og jeg har sagt ja til en vagt imorgen og har nu også min datter..

Jeg har egentlig fået hende passet. Men nu bliver køerne jo lukket ud på græs imorgen, og vi plejer at have det til tradition at skulle ud og se det..

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal melde mig syg og tage en pjækkedag med min datter eller om jeg skal tage på arbejde, jeg får økonomisk ikke noget ud af det.
Jeg er nyansat og er i kæmpe dilemma..

Råd tak og hvad i ville gøre i den pågældende situation..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hej alle sammen.
Jeg står i den situation, at jeg er på dagpenge og arbejder som afløser på et plejehjem.

Jeg har min datter 7 ud af 14 dage.. Der er så gået kuk i det og jeg har sagt ja til en vagt imorgen og har nu også min datter..

Jeg har egentlig fået hende passet. Men nu bliver køerne jo lukket ud på græs imorgen, og vi plejer at have det til tradition at skulle ud og se det..

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal melde mig syg og tage en pjækkedag med min datter eller om jeg skal tage på arbejde, jeg får økonomisk ikke noget ud af det.

Jeg var taget på arbejde uden tvivl Det er super ærgerligt, men nu hvor du har pasning, så er det meget lige til at svare på hvad der er det korrekte at gøre.

Anmeld

12. april 2014

Rødhætte

Anonym skriver:

Hej alle sammen.

Kunne personligt aldrig finde på at tage en pjækkedag, og slet ikke på et nyt arbejde..

Anmeld

12. april 2014

Soffy27