Tror jeg er blevet skør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2014

grinny

Astrid1984 skriver:

Da jeg blev gravid første gang drømte jeg natten før jeg testede at jeg tog en test og den var positiv. Da jeg vågnede tog jeg en test, og den var positiv.

Det er vildt hvordan vores sanser bare bliver forstærket på alle måder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

grinny

Frk.S skriver:

Selvfølgelig kan det bare være en tilfældig drøm. Men jeg tror nu alligevel også på, at man godt kan "vide" sådan noget helt ubevidst.

Begge gange jeg har været gravid, har jeg haft en klar fornemmelse af at den var der inden jeg testede (ikke pga symptomer, men simpelthen bare sådan en følelse indeni at der var noget).

Venter spændt på update! 

Jeg tror det var en tilfældig drøm, men jeg håber det er mine sanser der ved noget jeg ikke gør 

Og skal nok opdatere

Anmeld

13. april 2014

Anonymo

grinny skriver:

I dag er det 7 dage siden jeg havde ægløsning og jeg har natten til idag drømt, meget tydeligt faktisk, at ægget satte sig fast. Tror sgu jeg er ved at blive lidt halvskør Det kan man da ikke "vide" igennem en drøm, kan man?

Uh! Spændene - krydser fingre for dig! 

Da jeg var 4+ drømte jeg, at jeg vågnede op med mave på og kunne kigge ind gennem maven og der lå en pige, en uge efter tog jeg altså en test og så var jeg gravid.. med en tøs. Jeg begyndte efterfølgende at tro på underbevistheden ved noget før vi ved det - kald mig bare skør 

Anmeld

13. april 2014

-Sigrid-

Jeg tror på drømme
Jeg drømte om hendes køn, amningen, hendes størrelse, hendes udseende og hvad dag hun ville komme. I uge 5... Jeg var 19 timer ved siden af, ellers havde jeg ret i alt 

Anmeld

13. april 2014

grinny

-Sigrid- skriver:

Jeg tror på drømme
Jeg drømte om hendes køn, amningen, hendes størrelse, hendes udseende og hvad dag hun ville komme. I uge 5... Jeg var 19 timer ved siden af, ellers havde jeg ret i alt 

Hvor er du vild! 

Så meget drømte jeg dog ikke om Isaac kun at han var en dreng og skulle hedde Jakob, det sidste passede så ikke 

Og under hele graviditeten var jeg sikker på at han ville være en langbenet slank baby som ville ligne sin far på en prik og det fik jeg også ret i 

Anmeld

13. april 2014

grinny

Sandra Norit skriver:

Uh! Spændene - krydser fingre for dig! 

Da jeg var 4+ drømte jeg, at jeg vågnede op med mave på og kunne kigge ind gennem maven og der lå en pige, en uge efter tog jeg altså en test og så var jeg gravid.. med en tøs. Jeg begyndte efterfølgende at tro på underbevistheden ved noget før vi ved det - kald mig bare skør 

Når jeg ser det som folk skriver herinde, deriblandt dig, så er jeg sikker på at vi som kvinder bare har en 6. sans når det kommer til vores rolle som mor 

Anmeld

13. april 2014

-Sigrid-

grinny skriver:

Hvor er du vild! 

Så meget drømte jeg dog ikke om Isaac kun at han var en dreng og skulle hedde Jakob, det sidste passede så ikke 

Og under hele graviditeten var jeg sikker på at han ville være en langbenet slank baby som ville ligne sin far på en prik og det fik jeg også ret i 

Ja jeg er så 

Arh du er heller ikke ved siden af 

Anmeld

14. april 2014

Anonymo

grinny skriver:

Når jeg ser det som folk skriver herinde, deriblandt dig, så er jeg sikker på at vi som kvinder bare har en 6. sans når det kommer til vores rolle som mor 

Helt sikkert!  Lidt skræmmende alligevel hehe 

Anmeld

14. april 2014

hekran

grinny skriver:

Hvor er du vild! 

Navnene er dog beslægtede, da Isak kom før Jakob i Bibelen. Isak var Jakobs far
Krydser for, at en Jakob må snart være på vej!

Anmeld

14. april 2014

grinny

hekran skriver:

Navnene er dog beslægtede, da Isak kom før Jakob i Bibelen. Isak var Jakobs far
Krydser for, at en Jakob må snart være på vej!

Haha, sjovt  Og lidt skræmmende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.