Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M (: skriver: Da vi forsøgte at blive gravide med fik jeg en eneste gang en stærk fornemmelse umiddelbart efter sex (i ÆL-perioden) af, at NU har vi lavet en baby. En uge senere fik jeg massiv kvalme (døjer jeg ellers aldrig med!) og 14 dage efter fornemmelsen testede jeg bragende positivt. Så jeg havde altså en sjette sans på det punkt (om det var rent tilfældigt skal jeg selvfølelig ikke kunne sige, men min mor havde samme oplevelse ved flere af hendes graviditeter). Krydser fingre for, at drømmen er et tegn på, at den store drøm om en lillebrøster til Isaac snart bliver til virkelighed
Da vi forsøgte at blive gravide med fik jeg en eneste gang en stærk fornemmelse umiddelbart efter sex (i ÆL-perioden) af, at NU har vi lavet en baby. En uge senere fik jeg massiv kvalme (døjer jeg ellers aldrig med!) og 14 dage efter fornemmelsen testede jeg bragende positivt. Så jeg havde altså en sjette sans på det punkt (om det var rent tilfældigt skal jeg selvfølelig ikke kunne sige, men min mor havde samme oplevelse ved flere af hendes graviditeter).
Krydser fingre for, at drømmen er et tegn på, at den store drøm om en lillebrøster til Isaac snart bliver til virkelighed
Åh, jeg håber også at det er et tegn Hvis det er, er det da helt vildt "kun" i 3. cyklus
Men jeg tager også godt med vitaminer, jern + akupunktur så gør alt så godt som jeg kan for at det skal ske hurtigt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinny skriver: Ej hvor er det vildt? Jeg tør ikke håbe på noget endnu, men hvis man krop giver mig tegn er det da bare helt i orden
Ej hvor er det vildt?
Jeg tør ikke håbe på noget endnu, men hvis man krop giver mig tegn er det da bare helt i orden
Kan jeg godt forstå
ja.. var også selv sådan lidt jaja lad os nu se... min krop har før snøret mig med udebleven mens og kvalme osv uden der var noget...
og da jeg først testede negativ i uge 3 var jeg virkelig rigtig ked... men da kvalmen så fortsatte gik jeg til lægen i uge 5 og testede positiv
Håber at det snart lykkedes for jer
grinny skriver: I dag er det 7 dage siden jeg havde ægløsning og jeg har natten til idag drømt, meget tydeligt faktisk, at ægget satte sig fast. Tror sgu jeg er ved at blive lidt halvskør Det kan man da ikke "vide" igennem en drøm, kan man?
I dag er det 7 dage siden jeg havde ægløsning og jeg har natten til idag drømt, meget tydeligt faktisk, at ægget satte sig fast. Tror sgu jeg er ved at blive lidt halvskør Det kan man da ikke "vide" igennem en drøm, kan man?
Wampires skriver: Kan jeg godt forstå ja.. var også selv sådan lidt jaja lad os nu se... min krop har før snøret mig med udebleven mens og kvalme osv uden der var noget... og da jeg først testede negativ i uge 3 var jeg virkelig rigtig ked... men da kvalmen så fortsatte gik jeg til lægen i uge 5 og testede positiv
Ved at jeg med Isaac testede positivt 3+2/3+3, så håber jeg kan lige så tidligt næste gang
MiichellaMalou skriver: Altså hvis man kan drømme om køn og have ret kan man vel også med det andet.Jeg ihvertfald rigtig meget
Altså hvis man kan drømme om køn og have ret kan man vel også med det andet.Jeg ihvertfald rigtig meget
Det kan godt være, kan give svar om en uge og tak for de krydsede fingre
Mama85 skriver: Håber at det snart lykkedes for jer
Tusind tak
grinny skriver: Åh, jeg håber også at det er et tegn Hvis det er, er det da helt vildt "kun" i 3. cyklus Men jeg tager også godt med vitaminer, jern + akupunktur så gør alt så godt som jeg kan for at det skal ske hurtigt
Det kan jo sagtens lade sig gøre i tredje cyklus; og det lyder til, at du giver din krop de bedste betingelser for en nu graviditet! Håber det sker snart!
Selvfølgelig kan det bare være en tilfældig drøm. Men jeg tror nu alligevel også på, at man godt kan "vide" sådan noget helt ubevidst.
Begge gange jeg har været gravid, har jeg haft en klar fornemmelse af at den var der inden jeg testede (ikke pga symptomer, men simpelthen bare sådan en følelse indeni at der var noget).
Venter spændt på update!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128