Tror jeg er blevet skør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.780 visninger
29 svar
8 synes godt om
12. april 2014

grinny

I dag er det 7 dage siden jeg havde ægløsning og jeg har natten til idag drømt, meget tydeligt faktisk, at ægget satte sig fast. Tror sgu jeg er ved at blive lidt halvskør Det kan man da ikke "vide" igennem en drøm, kan man?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2014

LMX

Nej, men hvor vil jeg dog ønske for jer at I bliver hurtigt gravide.. 

Anmeld

12. april 2014

LinLin

Hvem ved?!

Anmeld

12. april 2014

grinny

LMX skriver:

Nej, men hvor vil jeg dog ønske for jer at I bliver hurtigt gravide.. 

Tusind tak

Anmeld

12. april 2014

grinny

LinLin skriver:

Hvem ved?!

Haha, ja hvem ved :p Med Isaac drømte jeg to gange at vi skulle have en dreng og der fik jeg jo ret

Anmeld

12. april 2014

Sunsmile

grinny skriver:

I dag er det 7 dage siden jeg havde ægløsning og jeg har natten til idag drømt, meget tydeligt faktisk, at ægget satte sig fast. Tror sgu jeg er ved at blive lidt halvskør Det kan man da ikke "vide" igennem en drøm, kan man?

Jeg sys også det lyder vildt. Men måske er der noget om det, der er jo mange som ka mærke at nu er jeg gravid, så mon ikke man også kan drømme noget om det.
Jeg håber så meget for dig at den er der!

Anmeld

12. april 2014

grinny

Sunsmile skriver:

Jeg sys også det lyder vildt. Men måske er der noget om det, der er jo mange som ka mærke at nu er jeg gravid, så mon ikke man også kan drømme noget om det.
Jeg håber så meget for dig at den er der!

Nok lidt for vildt Tror bare jeg ønsker det så meget at min underbevidsthed driller mig  

Anmeld

12. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Kan kun sige at jeg drømte samme nat hvordan han ville se ud når han blev født og det passede...

havde ægløsning (damn jeg var ikke i tvivl av for filan da) og vi lavede lagengymnastik og næste morgen BANG kvalme og så kom der ellers bare mere og mere af tegn på det passede...

Anmeld

12. april 2014

M (:

grinny skriver:

Da vi forsøgte at blive gravide med fik jeg en eneste gang en stærk fornemmelse umiddelbart efter sex (i ÆL-perioden) af, at NU har vi lavet en baby. En uge senere fik jeg massiv kvalme (døjer jeg ellers aldrig med!) og 14 dage efter fornemmelsen testede jeg bragende positivt. Så jeg havde altså en sjette sans på det punkt (om det var rent tilfældigt skal jeg selvfølelig ikke kunne sige, men min mor havde samme oplevelse ved flere af hendes graviditeter). 

Krydser fingre for, at drømmen er et tegn på, at den store drøm om en lillebrøster til Isaac snart bliver til virkelighed 

Anmeld

12. april 2014

grinny

Wampires skriver:

Kan kun sige at jeg drømte samme nat hvordan han ville se ud når han blev født og det passede...

havde ægløsning (damn jeg var ikke i tvivl av for filan da) og vi lavede lagengymnastik og næste morgen BANG kvalme og så kom der ellers bare mere og mere af tegn på det passede...

Ej hvor er det vildt? 

Jeg tør ikke håbe på noget endnu, men hvis man krop giver mig tegn er det da bare helt i orden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.