Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal pleje mit trætte sind efter gårsdagens udskejelser i byen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Skal pleje mit trætte sind efter gårsdagens udskejelser i byen
Hahah det samme gør kæresten og hans lillebror
Vi har dog været flittige, og pillet ukrudt op, og ordnet hæk.
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Det er top underholdende. Huskede den som den bedste serie ever og at de var vildt seje dem der er med, meeen gud hvor er den kikset men sjov
Det er top underholdende. Huskede den som den bedste serie ever og at de var vildt seje dem der er med, meeen gud hvor er den kikset men sjov
Sujan skriver: Hvor har du fået den fra??? Vil jeg også gerne gense
Hvor har du fået den fra??? Vil jeg også gerne gense
Aalborg_Pigen skriver: Hahah det samme gør kæresten og hans lillebror Vi har dog været flittige, og pillet ukrudt op, og ordnet hæk.
Naboen valgte så at holde fest til kl. 3.30 i nat, så jeg er om noget endnu mere træt i dag end i går!
Baagøe skriver: Naboen valgte så at holde fest til kl. 3.30 i nat, så jeg er om noget endnu mere træt i dag end i går!
PYHA! Så er jeg glad for vi er flyttet i rækkehus, i et familie kvarter. Puha kunne jeg slet ikke overskue.. !
Aalborg_Pigen skriver: PYHA! Så er jeg glad for vi er flyttet i rækkehus, i et familie kvarter. Puha kunne jeg slet ikke overskue.. !
Det er jeg også! Og her sker normalt aldrig noget med fest i weekenden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128