Hvad laver i, i aften? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2014

grinny

Overvejer også at gå igang med The Nanny

Og så er jeg i gang med "rydde ud" på facebook eller det vil sige, jeg er i gang med at skjule et par personer, der er sgu liiiige lidt for mange der skal være forældre her i april og hånden på hjertet, jeg gider ikke se deres nyfødte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg er lige kommet hjem fra aftenvagt, og er på vej i seng, da jeg ska arbejde 10-18 i morgen, hvor jeg også ska lave lækker frokost sammen med et par bruger, til alle de andre! Vh stine

Anmeld

11. april 2014

Marts<3

Ligger på sofaen med bland selv slik og film...
Har været kæmpe uvenner med min kæreste, så her er lidt tavs. Men vi fletter tæer, og han har lavet te til mig... Sååååå jeg vandt

Anmeld

12. april 2014

MarianneRubi

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg har været ude til kl 20 for at ordne en masse og nu er jeg helt færdig.. Ligger i sengen med en kold cola og ser hvide løgne.. Og fra i dag af har manden 3ugers forældreorlov sammen med os

:O hvide løgne !!
Heldige dig, den vil jeg så gerne gense!!!

Anmeld

12. april 2014

L&V

MarianneRubi skriver:

:O hvide løgne !!
Heldige dig, den vil jeg så gerne gense!!!

Det er top underholdende. Huskede den som den bedste serie ever og at de var vildt seje dem der er med, meeen gud hvor er den kikset men sjov

Anmeld

12. april 2014

ano14316

Aalborg_Pigen skriver:

Hejsa piiiiiger

Hvad laver i, i aften?

Jeg er alene hjemme, og ser The Nanny på Netflix. Hvis nogen af jer husker det. Det var da en fed serie I hvert fald hyggelig.. Hihi.. 

Ellers drikker jeg kaffe, og små snacker. Imens jeg prøver at få skrevet fagprøve.. 

På det tidspunkt var vi lige "landet" efter en lille smuttur til Aars og hente manden hjem.. kørte fra Hillerød kl 11 i går formiddags og var hjemme igen ca. 21.30

Anmeld

12. april 2014

Muffin_girl

MiichellaMalou skriver:

Ja men tror nu vi skal sætte kanten op nu

Nej hvor er han cute  

Men det er nok en god ide.. 

Anmeld

12. april 2014

Muffin_girl

ano14316 skriver:

På det tidspunkt var vi lige "landet" efter en lille smuttur til Aars og hente manden hjem.. kørte fra Hillerød kl 11 i går formiddags og var hjemme igen ca. 21.30

En lille smuttur

Anmeld

12. april 2014

Muffin_girl

Marts<3 skriver:

Ligger på sofaen med bland selv slik og film...
Har været kæmpe uvenner med min kæreste, så her er lidt tavs. Men vi fletter tæer, og han har lavet te til mig... Sååååå jeg vandt

Hahah ..  

Godt du vandt

Anmeld

12. april 2014

Muffin_girl

grinny skriver:

Overvejer også at gå igang med The Nanny

Og så er jeg i gang med "rydde ud" på facebook eller det vil sige, jeg er i gang med at skjule et par personer, der er sgu liiiige lidt for mange der skal være forældre her i april og hånden på hjertet, jeg gider ikke se deres nyfødte 

Det er en skide god serie !

Det kan jeg sagtens forstå, du ikke har lyst til..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.