Hvad laver i, i aften? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.691 visninger
36 svar
22 synes godt om
11. april 2014

Muffin_girl

Hejsa piiiiiger

Hvad laver i, i aften?

Jeg er alene hjemme, og ser The Nanny på Netflix. Hvis nogen af jer husker det. Det var da en fed serie I hvert fald hyggelig.. Hihi.. 

Ellers drikker jeg kaffe, og små snacker. Imens jeg prøver at få skrevet fagprøve.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2014

B&J

ej det er mange år siden jeg har set det hvor er det sjovt

SLAPPER AF!!!!

hihihihi ej slapper totalt af efter sidste uge med arbejde og arbejde og arbejde så endelig weekend nyde familie

Anmeld

11. april 2014

Muffin_girl

B&J skriver:

SLAPPER AF!!!!

hihihihi ej slapper totalt af efter sidste uge med arbejde og arbejde og arbejde så endelig weekend nyde familie

Kan jeg godt forstå. Det samme her  

Hav en rigtigt god weekend

Anmeld

11. april 2014

B&J

Aalborg_Pigen skriver:

Kan jeg godt forstå. Det samme her  

Hav en rigtigt god weekend

TAAAAK og i lige måde

Anmeld

11. april 2014

pussekat

Aalborg_Pigen skriver:

Hejsa piiiiiger

Hvad laver i, i aften?

Jeg er alene hjemme, og ser The Nanny på Netflix. Hvis nogen af jer husker det. Det var da en fed serie I hvert fald hyggelig.. Hihi.. 

Ellers drikker jeg kaffe, og små snacker. Imens jeg prøver at få skrevet fagprøve.. 

hejsa
jeg hygge med min elsker mand han køre igen i morgen med sig lastbil syd på til Frankrig og kom nok ikke hjem før torsdag eller fredag igen og vis jeg ikke have være syg /ikke får min nye pas så skulle jeg og dyre have være med ud og køre men min mand vognmand og lov at vi får en tur til paris med lastbil og vi får nok dag der ned og der her min svigerfar og mor lov at pas vorse hund og kanin

Anmeld

11. april 2014

Muffin_girl

pussekat skriver:

hejsa
jeg hygge med min elsker mand han køre igen i morgen med sig lastbil syd på til Frankrig og kom nok ikke hjem før torsdag eller fredag igen og vis jeg ikke have være syg /ikke får min nye pas så skulle jeg og dyre have være med ud og køre men min mand vognmand og lov at vi får en tur til paris med lastbil og vi får nok dag der ned og der her min svigerfar og mor lov at pas vorse hund og kanin

Lyder dejligt med hyggen  

Håber du snart får et pas så du kan komme med.  

God weekend. 

Anmeld

11. april 2014

SandraXOXO

Jeg elsker den serie :-D

Jeg planlægger shoppetur og påskeferie og diskutere lidt med manden om hvorvidt børn virkelig har brug for bobles. Og det har de jo! ;-) :-D haha. Mit argument med at de er flotte og passer ind i værelsets farver holder bare ikke ifølge ham.

Anmeld

11. april 2014

Troldemommi

Aalborg_Pigen skriver:

Hejsa piiiiiger

Hvad laver i, i aften?

Vi ligger og ser matador på dvd og spiser saltefisk 

Monica 

Anmeld

11. april 2014

Muffin_girl

SandraXOXO skriver:

Jeg elsker den serie :-D

Jeg planlægger shoppetur og påskeferie og diskutere lidt med manden om hvorvidt børn virkelig har brug for bobles. Og det har de jo! ;-) :-D haha. Mit argument med at de er flotte og passer ind i værelsets farver holder bare ikke ifølge ham.

Ja den er GOD!!!  

Lyder dejligt med shoppetur og påskeferie. 

Hvad er det nu liiiige de boobles gør?

Anmeld

11. april 2014

Muffin_girl

Troldemommi skriver:

Vi ligger og ser matador på dvd og spiser saltefisk 

Monica 

JEG ELSKER Matador !

God weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.