Hvad er dette? Hjælp!!!!!'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2014

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Hvordan ser det ud helt tæt på?
Det kunne godt ligne noget som min søn også får en gang imellem, men det ligner sugemærker, altså kun helt tæt på

Det er rødt og ligner et bidemærke uden selve biddet (hvis du forstår?) derfor jeg først troede det var en markering af en der havde bidt ham, indtil det begyndte at flytte sig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2014

2721

Anonym skriver:

Jeg kan ikke mærke noget når jeg køre hånden over det, og dte gør ikke ondt eller noget på ham  men måske lidt? 

Min søn lider af spontan nældefeber og det ligner enormt meget, men det er tydligt hævet

Anmeld

11. april 2014

Anitta J

Anonym skriver:

Gør det det? sådan i løbet af en hel dag? billede 1 er hvordan det så ud da jeg opdagede det, og de sidste billederne er hvor det simpelthen har vandret frem og tilbage på benene.. 

Ja det gør det?? det kan også forsvinde for at komme igen kort tid efter

Anmeld

11. april 2014

MissTas

Anonym skriver:

I morges opdagede jeg nogle mærkelige røde pletter og ringlignende ting på begge min søns ben. Jeg har holdt øje med det hele dagen og det skifter udseende og rykker sig rundt på benene hele tiden. Vi har ringet til vagtlægen men de gav et uklart svar. Har i oplevet noget lignende? Det mærkeligste er at det rykker sig og skifter form 

Ligner ringorm .. absolut ikke nældefeber ..

Anmeld

11. april 2014

M (:

Anonym skriver:

Tak for svar, og tak fordi du vil forhøre dig hos din kæreste. Sødt af dig

Tager ham helt sikkert med til lægen i morgen!!

Tror ikke det er borrelia, da det flytter sig rundt omkring, men det får jeg nok svar på i morgen

Det var da så lidt! (:

Håber det er noget helt ufarligt, der plager din søn! 

Anmeld

11. april 2014

lille-fisen

Det er ringorm - typisk noget ungerne smitter hinanden med  mener man bare får en creme til at smøre på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.