Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Det ligner i hvert fald ikke nældefeber nej det vil jeg gi dig ret i men hva det er det tør jeg ik sige
Det ligner i hvert fald ikke nældefeber nej det vil jeg gi dig ret i men hva det er det tør jeg ik sige
Tak for svar, men synes også det mere ligner ringorm, men vagtlægen sagde at ringorm ikke skifter form og rykker sig :/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MommyK skriver: Næ det ligner ikke de billeder man kan google - så må jeg melde pas
Næ det ligner ikke de billeder man kan google - så må jeg melde pas
., tak fordi du tog dig tid til at svare. Må tage ham til lægen i morgen.
Anonym skriver: Uden at se på det sagde de at det var nældefeber, fordi det forsvinder og kommer. Men synes bare ikke det ligner de Google billeder der kommer frem
Uden at se på det sagde de at det var nældefeber, fordi det forsvinder og kommer. Men synes bare ikke det ligner de Google billeder der kommer frem
Anonym skriver: I morges opdagede jeg nogle mærkelige røde pletter og ringlignende ting på begge min søns ben. Jeg har holdt øje med det hele dagen og det skifter udseende og rykker sig rundt på benene hele tiden. Vi har ringet til vagtlægen men de gav et uklart svar. Har i oplevet noget lignende? Det mærkeligste er at det rykker sig og skifter form
I morges opdagede jeg nogle mærkelige røde pletter og ringlignende ting på begge min søns ben. Jeg har holdt øje med det hele dagen og det skifter udseende og rykker sig rundt på benene hele tiden. Vi har ringet til vagtlægen men de gav et uklart svar. Har i oplevet noget lignende? Det mærkeligste er at det rykker sig og skifter form
Anonym skriver: ., tak fordi du tog dig tid til at svare. Må tage ham til lægen i morgen.
God bedring
Lyder godt nok mærkeligt...
Jeg vil heller ikke gætte på ringorm - selvom det ligner meget godt, men ringorm rykker ikke rundt. Min datter havde det i sommers
Meget mærkeligt at det rykker rundt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128