OMG.. Håber det er fake!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Helt fint med mig! Det er simpelthen for sygt..

Det er jo ikke sikkert det er hende 

Medmindre hun ikke har så meget omløb i skærmen så er det helt sikkert en klam vammel person der har kopieret et billede fra nettet og sat på - kun for at gøre andres liv surt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

Mortil223

Mor11 skriver:

Det er i hvertfald vildt at der ikke er nogen der lukker trådene eller anmelder dem  

Det er da så grotesk! Jeg tør dårligt gå ud for en dør igen fy for den der findes mange klamme mennesker. 

Onanere ud over ammende kvinde, altså hvad sker der! 

Åh jeg skulle aldrig have læst på den side, nøj jeg har det skidt nu 

Anmeld

8. april 2014

StudPsyk

førstebarn21 skriver:

Det er da så grotesk! Jeg tør dårligt gå ud for en dør igen fy for den der findes mange klamme mennesker. 

Onanere ud over ammende kvinde, altså hvad sker der! 

Åh jeg skulle aldrig have læst på den side, nøj jeg har det skidt nu 

Arh men rolig nu, ikke tør gå udenfor en dør igen? Der er mange mennesker, der har tabubelagte fantasier, som de ikke fører ud i livet andet end skriftligt. Jeg kan ikke sætte mig ind i de fantasier, men det er nu ikke nok til at holde mig inde døre. 

Anmeld

8. april 2014

Mortil223

Janne T. skriver:

Arh men rolig nu, ikke tør gå udenfor en dør igen? Der er mange mennesker, der har tabubelagte fantasier, som de ikke fører ud i livet andet end skriftligt. Jeg kan ikke sætte mig ind i de fantasier, men det er nu ikke nok til at holde mig inde døre. 

prøv at læse hele indlægget  

jeg har ikke skrevet, jeg ikke tør gå ud for en dør igen. 

jeg har skrevet dårligt tør - ergo jeg tør, men er dybt forarget og det skal der ikke herske tvivl om. 

Anmeld

8. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Stakkels kvinde hvis billede højst sandsynligt er blevet misbrugt af en troll

Jeg er glad for der hverken er billeder af mig eller mit barn på nettet. 

Anmeld

8. april 2014

Moderator

Profilbillede for Moderator
mor88 skriver:

Hvorfor er du anonym??? Og ja, selvfølgelig er det fake!! Politianmeld det, hellere end at lægge det ud her! Eller læg http'en ud her, så jeg kan politianmelde det! De kan finde frem til den der har gjort denne modbydelige ting!

Det skulle jo nødig være noget, som børn kan komme til at læse, vel?

I anonyme tråde, bedes det respekteres, at trådstarter har valgt at være anonym. Man har som medlem ikke krav på at vide årsagen.

Mvh Staff

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.