OMG.. Håber det er fake!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2014

StudPsyk

Det er da helt sikkert fake, jeg tror simpelthen ikke der er nogen der står frem med den slags med navn og billede. Det er nok enten nogen der vil forarge, eller nogen der har et problem med hende på billedet, som vil udstille hende. Uanset hvad er det fandme synd for hende (såfremt det ikke er sandt, hvilket jeg simpelthen ikke tror på) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

anynom

Janne T. skriver:

Det er da helt sikkert fake, jeg tror simpelthen ikke der er nogen der står frem med den slags med navn og billede. Det er nok enten nogen der vil forarge, eller nogen der har et problem med hende på billedet, som vil udstille hende. Uanset hvad er det fandme synd for hende (såfremt det ikke er sandt, hvilket jeg simpelthen ikke tror på) 

Enig og nu bliver billedet og teksten spredt - der går ikke længe før det går løs på facebook :/

Anmeld

8. april 2014

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Enig og nu bliver billedet og teksten spredt - der går ikke længe før det går løs på facebook :/

Hvordan 'spredt'?

Anmeld

8. april 2014

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Hvorfor er du anonym??? Og ja, selvfølgelig er det fake!! Politianmeld det, hellere end at lægge det ud her! Eller læg http'en ud her, så jeg kan politianmelde det! De kan finde frem til den der har gjort denne modbydelige ting!

Det skulle jo nødig være noget, som børn kan komme til at læse, vel?

Jeg fandt det på denne side...
http://www.sol.dk/debat/159-fri-debat-sex-a-erotik /2709945-stikke-tungen-helt-op-i-fissen/2805062

Jeg har valgt at være anonym, da jeg ikke lige føler for, at vise baby.dk, hvad jeg søger på/læser på nettet

Anmeld

8. april 2014

anynom

Anonym skriver:

Hvordan 'spredt'?

I og med at du har taget et print screen og lagt ind på et andet forum, så er det jo spredt. 

Anmeld

8. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Hvordan 'spredt'?

Der er rigtig mange brugere på baby.dk og der er ikke noget nemmere end at kopiere dit screenshot og smide det på fb, og så fremstår kvinden altså virkelig skidt overfor rigtig rigtig mange mennesker! 

Anmeld

8. april 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Der er rigtig mange brugere på baby.dk og der er ikke noget nemmere end at kopiere dit screenshot og smide det på fb, og så fremstår kvinden altså virkelig skidt overfor rigtig rigtig mange mennesker! 

Helt fint med mig! Det er simpelthen for sygt..

Anmeld

8. april 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hvordan kan det være fint med dig?? 

Anmeld

8. april 2014

2721

Anonym skriver:

Det er da ikke særlig fint, hvis det er en intet anene kvinder der har fået misbrugt sit billed af en eller anden person med en syg humor-Wat ever der driver værket og så ender med at florere rundt på nettet som værende sexuelt aktiv med sit 13 årlige søn

Anmeld

8. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Ja det er sygt, men chancen for at det rent faktisk er den kvinde på billedet der har skrevet indlægget, er virkelig lille! Det går hårdt udover hendes omdømme at folk derude ser et sådant opslag med hendes ansigt plantet på. Som du selv siger er det jo sygt, så sygt at det nok er fake! Men hendes ansigt er stadig på, og nogen mennesker tænker ikke over at det kan være fake.. Stakkels kvinde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.