OMG.. Håber det er fake!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2014

Anonym trådstarter

Hvordan kan det være fint med dig?? 

Sorry, misforstod det lige.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hvis der er noget i 'sagen', er det da fint at det kommer rundt?

Det ville du nok ikke mene, hvis det var dit foto, der var på profilen. Jeg synes, det er decideret usselt at indlede en lynchstemning uden at vide, om der er noget at komme efter. 

Anmeld

8. april 2014

-Sigrid-

Det er tydeligvis fake, og det håber jeg godt nok også svaret er 

Anmeld

8. april 2014

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Det ville du nok ikke mene, hvis det var dit foto, der var på profilen. Jeg synes, det er decideret usselt at indlede en lynchstemning uden at vide, om der er noget at komme efter. 

Selvfølgelig. Som skrevet, misforstod jeg lige samtalen!

Anmeld

8. april 2014

oktober2014

Ej jeg har det helt skidt over hele siden! Efter jeg havde kigget i 5 minutter på den side var der en anden debat der hed mor og søn hvor hun skriver at hun også overvejer at have sex med sin 16 årig søn!!!

Ej puha!!

Anmeld

8. april 2014

Mortil223

Hvordan helved er den side lovlig! Fy for den 

Sex med søster 

sex med mor

sex med far 

sex med hubd

AD AD AD!! 

Opsøg dog en læge, puha, jeg får sku da ikke sovet den næste måned 

Anmeld

8. april 2014

anynom

Her er en mulig konsekvens af det :/

http://www.bt.dk/krimi/enhver-mands-mareridt-han-blev-uskyldig-haengt-ud-som-paedofil

Anmeld

8. april 2014

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Her er en mulig konsekvens af det :/

http://www.bt.dk/krimi/enhver-mands-mareridt-han-blev-uskyldig-haengt-ud-som-paedofil

Den person, som starter et eller andet med dette billede, ved at ligge det ud på facebook, burde være den med dårlig smag i munden. At jeg vælger at ligge dette ud, i et forum, som slet ikke er tilknyttet facebook, burde ikke give mig dårlig samvittighed. Så hvis du havde til hensigt at give mig det, lykkedes det ikke..

Anmeld

8. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Den person, som starter et eller andet med dette billede, ved at ligge det ud på facebook, burde være den med dårlig smag i munden. At jeg vælger at ligge dette ud, i et forum, som slet ikke er tilknyttet facebook, burde ikke give mig dårlig samvittighed. Så hvis du havde til hensigt at give mig det, lykkedes det ikke..

Er det ikke også rigeligt at ligge det ind her? Kvindens nabo, kollega, svigermor eller andet, kunne jo sagtens være bruger på baby.dk og se dette. Og så kører møllen. 

Anmeld

8. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
førstebarn21 skriver:

Hvordan helved er den side lovlig! Fy for den 

Sex med søster 

sex med mor

sex med far 

sex med hubd

AD AD AD!! 

Opsøg dog en læge, puha, jeg får sku da ikke sovet den næste måned 

Det er i hvertfald vildt at der ikke er nogen der lukker trådene eller anmelder dem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.