Mallemus77 skriver:
Jeg må lige ha nogle udenforståendes meninger ang følgende.
Vi har netop holdt barnedåb for vores dejlige tvillingepiger. Dåben stod kl 11. Pga det sene tidspunkt og i disse "kagetider" havde vi valgt, at vi ikke sku ha dessert. Vi havde bestilt en rigtig flot kage med dåbsmotiv som vi så sku ha som dessert sammen med kaffen. Men men men netop som børnene sku til ud at lege kommer min svigerfar og siger, at vi ska sidde os til bords igen. Ind kommer 2 store isbomber..... Det havde de så lige bestemt at vi sku ha. Jeg blev rigtig vred. følte at, de ville overtage festen, som om at det vi havde planlagt ikke var godt nok. Jeg sagde ikke rigtig noget til dem - for familiefredens skyld. Men tror nu nok de ku mærke det på mig.
Jeg har virkelig tænkt meget på det og skummer stadig af raseri når jeg tænker på det.
Overreagerer jeg....?
Ja det synes jeg.
Herre gud må man ikke overraske folk mere? Skal vi spørge om lov til ALT?
Da min far fyldte 65 fik min søster og jeg lavet til 2 store kager, som overraskelse selvom at der var anden dessert. Jeg ville da blive ked af det hvis han var blevet sur over det, når vi jo bare ville overraske ham.
Jeg ville ikke gøre et stort nummer ud af det, men hvis i ikke kan klare overraskelser så sig det til dem.
Men det ville ikke bringe mit pis i kog, bare være glad for at nogen ville lave sådan en overraskelse for mig. For jeg synes det er sødt, og ikke noget der er værd at blive uvenner over.
Anmeld