Tror ikke han kan lide min datter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2014

mpr

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder så tror jeg ikke min kæreste kan lide min datter. 

Min datter er lige for tiden en del pylleret,  som jeg tror er Pga de skift mellem mig og hendes far.

Min kæreste bliver hele tiden ireterret på hende over det og jeg synes ikke han tager hende til sig eller noget. 

Vi har Været kærester 7 måneder nu.

Han tager hende aldrig op til sig, giver hende aldrig opmærksomhed. Eller giver hende et kram. Det er begyndt at gå mig meget på og jeg synes det er hårdt at ham jeg elsker er så træt af mit barn..

Har prøvet at snakke med ham om det. Men hjælper ikke noget.

Har spurgt ham om ham er glad for hende hvor på han svare nok ikke på samme måde som dig.. Nej det forventer jeg Heller ikke. Det vil jo aldrig blive det samme som var det ens eget. 

Men jeg forventer bare han acceptere hende og sådan..

Hva skal jeg gøre? 

Tænker det afhænger af hvor længe han også har kendt dit barn, jeg var heldig at min bonusdatter og jeg bare klikkede i med det samme, men kan da mærke at jeg har da til tider en kortere lunte end min kæreste.. Har han kendt hende længe så ville jeg måske begynde at rynke lidt på brynene.. Men i alle de bøger jeg har læst siger de det tager imellem 3-5 år for at bonusbarn og bonusforælder kan acceptere hinanden helt.. Og det afhænger også af hvor længe i har dit barn. Og hvilke rettigheder du giver ham derhjemme.. Hvis han intet må bestemme eller have en mening om så slækker det også gevaldigt på motivationen til at "gide" barnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.