Anonym skriver:
Ja som overskriften lyder så tror jeg ikke min kæreste kan lide min datter.
Min datter er lige for tiden en del pylleret, som jeg tror er Pga de skift mellem mig og hendes far.
Min kæreste bliver hele tiden ireterret på hende over det og jeg synes ikke han tager hende til sig eller noget.
Vi har Været kærester 7 måneder nu.
Han tager hende aldrig op til sig, giver hende aldrig opmærksomhed. Eller giver hende et kram. Det er begyndt at gå mig meget på og jeg synes det er hårdt at ham jeg elsker er så træt af mit barn..
Har prøvet at snakke med ham om det. Men hjælper ikke noget.
Har spurgt ham om ham er glad for hende hvor på han svare nok ikke på samme måde som dig.. Nej det forventer jeg Heller ikke. Det vil jo aldrig blive det samme som var det ens eget.
Men jeg forventer bare han acceptere hende og sådan..
Hva skal jeg gøre?
Jeg ville afstemme forventninger.
lige nu baserer du det på dine følelser og et på mig og se skønt ærligt svar: jeg har nok ikke samme følelser som du har for din datter (endnu).
I har kendt hinanden i 7 mnd og før man investerer hundrede procent i et barn skal man vel også vide med næsten sikkerhed at det barn ikke er væk i morgen.
Blev jeg enlig ville jeg nok ikke forvente (eller ønske) det store papfar engagement efter kun 7 mnd. Jeg ville forvente han ville lytte til min store kærlighed til mine børn, rumme alle de kedelige mor historier, måske have mødt dem og selvsagt at han sagde de var de smukkeste, dejligste børn i verden. Men det er det - måske han har samme forventninger som mig og du har meget større forventninger. Så få en snak om forventninger, hvor seriøst er forholdet, er det der hvor han skal til at være papfar så kræver det andet engagement, er det der hvor I måske kunne ses primært når din datter var hos sin far (også hvis hun er pylret og har svært ved skiftene så er det måske bedst skiftet er kun til dig).
og til sidst vil jeg sige, jeg ville aldrig vælge en mand før end mine børn. Så hvis han ikke kan se sig i positiv relation med din datter på sigt så er svaret for mig simpelt: øv så skal det ikke være os to.