Den hårde ventetid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2014

Jannieb

morlinen skriver:

Kender ikke helt reglerne faktisk. Vi har også en på 2 år i forvejen, som vi fik lidt hjælp til at lave. 

Men da jeg blev scannet ved min Gyn ifm MA'en sagde hun, at jeg bare sku ringe til lægen og få en henvisning så snart vi blev utålmodige. Så det er rigtig rart at have i baghånden. Hun går i hvert fald ikke op i alle de der regler Sidst havde vi heller ikke forsøgt i 1 år selv. 

Havde nok bare håbet at vi ku lave en øko, men når man står med den lille nye bebs i armene, er man jo fløjtede ligeglad med, hvordan den blev lavet

Og du får også lige en krammer!

Okay. Ja, for mig er fremgangsmåden også ligegyldig. Det vigtigste for mig er at få et sundt og raskt barn. Men håber da selvfølgelig at vi kan gøre det selv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

morlinen

Ønskebaby2014 skriver:

Okay. Ja, for mig er fremgangsmåden også ligegyldig. Det vigtigste for mig er at få et sundt og raskt barn. Men håber da selvfølgelig at vi kan gøre det selv. 

Held og lykke med det

Anmeld

7. april 2014

Jannieb

morlinen skriver:

Held og lykke med det

Tak og i lige måde 

Anmeld

7. april 2014

stm2812

Ønskebaby2014 skriver:

Mange tak for de krydsede fingre, håber de kan hjælpe lidt :-) Er ked af at høre i også har svlrt ved det. Det er virkelig hårdt! Jeg håber også at i snart får de 2 fine streger :-)

Ja man håber jo lidt (og regner egentlig med når det gik så nemt første gang) at det sker inden for de første par måneder. Men snydt blev vi da

tusind tak

Anmeld

8. april 2014

LilleMie

Ønskebaby2014 skriver:

Du får lige en  Ja, jeg håber også vi snart kan få vendt lykken   Men når vi har et barn i forvejen, er vi så berettiget hjælp efter 1 år som andre? Eller hvordan?

Lige en indskudt bemærkning mht. at få hjælp.

Vi har fået at vide af fertilitetsafsnittet på OUH, at vi ikke kan få hjælp, da vi har et fælles barn sammen allerede (og derfor ikke er ufrivillige barnløse). Vi får dog testet hans sæd pga. hans sygdomsforløb, men viser testen, at vi skal have hjælp, skal vi til en privatklinik og betale selv...

Om det har betydning, at vi ikke fik hjælp til vores første, og derfor ikke er i behandlingssystemet, ved jeg ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.