Den hårde ventetid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.901 visninger
24 svar
8 synes godt om
6. april 2014

Jannieb

Hej skønne Qvinder.

hvor har jeg bare brug for at komme af med min frustration Vi er lige nu igang med projekt baby nr 2, hvilket vi har været igang med i 10 mdr nu. Jeg bliver SÅ ked hvis den ikke er der nu. For kan mærke på mig selv det går mig meget på psykisk  Vores søn på 19 mdr blev lavet i første hug, og derfor troede vi jo det ville gå som en leg med nr 2 også.. Men næh nej. Jeg håber så inderligt at jeg om 14 dage kan skrive et positivt indlæg med en god nyhed. Jeg undskylder for mit lille ynke indslag og håber i vil sende mig noget "baby støv" og nogle krydsede fingre. 

Rigtig god Søndag til jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Fuld forståelse herfra og sender tonsvis af babystøv i jeres retning! 

Det er rigtig godt med et ynkeindlæg for mit vedkomne testede jeg positiv i den cyklus hvor jeg var allermest frustreret over at det ikke bare kunne lykkes og skrev også et ynkeindlæg måske det virkede? 

Anmeld

6. april 2014

Jannieb

Mor11 skriver:

Fuld forståelse herfra og sender tonsvis af babystøv i jeres retning! 

Det er rigtig godt med et ynkeindlæg for mit vedkomne testede jeg positiv i den cyklus hvor jeg var allermest frustreret over at det ikke bare kunne lykkes og skrev også et ynkeindlæg måske det virkede? 

Ihh, så håber jeg da at jeg også kan være så heldig 

Og ja, det er faktisk dejligt at få det ud. Tror manden er ved at være godt træt af at høre på mit "ynk" 

Anmeld

6. april 2014

MosterA

Kender det kun alt for godt. Har selv en søn på 2,5, som også kom hurtigt, og har længe gerne ville have nr. 2, men pga. studie/økonomi er vi blevet nød til at vente.

Nu er det snart 8 mdr. siden vi begyndte pb nr. 2 og der er stadig ikke sket noget. Føler det er håbløst det hele 

Håber virkeligt den er der for jer! 

Anmeld

6. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Ønskebaby2014 skriver:

Ihh, så håber jeg da at jeg også kan være så heldig 

Og ja, det er faktisk dejligt at få det ud. Tror manden er ved at være godt træt af at høre på mit "ynk" 

Du læsser bare af alt hvad du vil herinde vi kan ta' det

prøver i med æl-test og det hele, eller er det mere løst? 

Anmeld

6. april 2014

Jannieb

MosterA skriver:

Kender det kun alt for godt. Har selv en søn på 2,5, som også kom hurtigt, og har længe gerne ville have nr. 2, men pga. studie/økonomi er vi blevet nød til at vente.

Nu er det snart 8 mdr. siden vi begyndte pb nr. 2 og der er stadig ikke sket noget. Føler det er håbløst det hele 

Håber virkeligt den er der for jer! 

Ja, så er vi jo i samme båd. Jeg føler også min verden vælter, hvis den igen er negativ om 14 dage  Det virker totalt håbløst og gejsten svinder langsomt ind 

Anmeld

6. april 2014

Jannieb

Mor11 skriver:

Du læsser bare af alt hvad du vil herinde vi kan ta' det

prøver i med æl-test og det hele, eller er det mere løst? 

Denne måned bruger vi ÆL-test. Det har vi også gjort nogle af de andre måneder, men ikke hver gang. Vi føler lidt at det er vores sidste "redning" og at vi jo så er sikre på hvornår vi skal sex'e. Er bare nede i et hul lige for tiden. Prøver at tænke positivt, men det er lidt svært når man bliver skuffet/ked gang på gang. Ikke nok med det, så synes jeg bare det vrimler med gravide lige nu. Det er jo super skønt for dem og er virkelig også glad på deres vegne, men indeni knuser det mig, at vi kæmper sådan 

Anmeld

6. april 2014

stm2812

Ønskebaby2014 skriver:

Hej skønne Qvinder.

hvor har jeg bare brug for at komme af med min frustration Vi er lige nu igang med projekt baby nr 2, hvilket vi har været igang med i 10 mdr nu. Jeg bliver SÅ ked hvis den ikke er der nu. For kan mærke på mig selv det går mig meget på psykisk  Vores søn på 19 mdr blev lavet i første hug, og derfor troede vi jo det ville gå som en leg med nr 2 også.. Men næh nej. Jeg håber så inderligt at jeg om 14 dage kan skrive et positivt indlæg med en god nyhed. Jeg undskylder for mit lille ynke indslag og håber i vil sende mig noget "baby støv" og nogle krydsede fingre. 

Rigtig god Søndag til jer 

Årh kender godt følelsen. Vi har prøvet i over to år uden en eneste positiv test. Og er ved at miste modet for vi selv kan nu. Ved vores 1 barn gik det legene let. Jeg var på ppiller og hun var ikke engang planlagt, så det kunne jo ikke have gået nemmere

For at den snart er der for jer. Ventetiden er virkelig hård

Anmeld

7. april 2014

Jannieb

stm2812 skriver:

Årh kender godt følelsen. Vi har prøvet i over to år uden en eneste positiv test. Og er ved at miste modet for vi selv kan nu. Ved vores 1 barn gik det legene let. Jeg var på ppiller og hun var ikke engang planlagt, så det kunne jo ikke have gået nemmere

For at den snart er der for jer. Ventetiden er virkelig hård

Mange tak for de krydsede fingre, håber de kan hjælpe lidt :-) Er ked af at høre i også har svlrt ved det. Det er virkelig hårdt! Jeg håber også at i snart får de 2 fine streger :-)

Anmeld

7. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Ønskebaby2014 skriver:

Denne måned bruger vi ÆL-test. Det har vi også gjort nogle af de andre måneder, men ikke hver gang. Vi føler lidt at det er vores sidste "redning" og at vi jo så er sikre på hvornår vi skal sex'e. Er bare nede i et hul lige for tiden. Prøver at tænke positivt, men det er lidt svært når man bliver skuffet/ked gang på gang. Ikke nok med det, så synes jeg bare det vrimler med gravide lige nu. Det er jo super skønt for dem og er virkelig også glad på deres vegne, men indeni knuser det mig, at vi kæmper sådan 

Det er der ikke noget at sige til. 

For jer! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.