Ønskebaby2014 skriver:
Hej skønne Qvinder.
hvor har jeg bare brug for at komme af med min frustration
Vi er lige nu igang med projekt baby nr 2, hvilket vi har været igang med i 10 mdr nu. Jeg bliver SÅ ked hvis den ikke er der nu. For kan mærke på mig selv det går mig meget på psykisk
Vores søn på 19 mdr blev lavet i første hug, og derfor troede vi jo det ville gå som en leg med nr 2 også.. Men næh nej. Jeg håber så inderligt at jeg om 14 dage kan skrive et positivt indlæg med en god nyhed. Jeg undskylder for mit lille ynke indslag og håber i vil sende mig noget "baby støv" og nogle krydsede fingre.
Rigtig god Søndag til jer 
Jeg føler virkelig med dig, min psyke har det heller ikke godt længere, vi har været i gang i 12 måneder nu med at lave nr. 2 
Her har manden dog været syg to gange med bitestikelbetændelse, så der er jo en delvis forklaring her. Den sidste betændelse ødelagde hans ene testikel, så nu har han kun én tilbage. Al sæd var dræbt inden operationen, så han kunne desværre ikke deponere sæd, og da sæd er 90 dage om at blive dannet, ved jeg jo godt, at det ikke er muligt at blive gravid nu. Alligevel blev jeg så skuffet i går, da mens kom igen, fordi jeg var gået et par dage over tid og jeg selvfølgelig kom til at håbe...
Jeg håber, at jeres ventetid snart er slut og de to streger kommer
Vores ventetid bliver nok ret lang (minimum 2 måneder længere, indtil der burde være sæd igen) og jeg frygter, at vi skal igennem behandling, fordi manden ikke kommer sig ordentlig efter operationen - men det vil sædprøven vise om et par måneder.
Ja, nu blev det også et ynke indlæg herfra, men det er nu godt at komme i med!
Sender en masse babystøv jeres vej 
Anmeld