Inspiration ønskes :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2014

Disarobi

AnneBJ skriver:

Min søn blev fotograferet da han var 6 uger gammel. Jeg gav ham mit yndlingstøj (til ham ) på, og faren og jeg havde selv sort overdel på begge to. I bagklogskabens lys, skulle sønnemand have haft en brun overdel på, det fremhævede hans øjne og hår rigtig meget og klædte ham generelt godt da han var lille. Jeg ville muligvis også vælge en anden baggrundsfarve i dag, den hvide kommer hurtigt til at virke kold.. 
God fornøjelse med fotograferingen!

Stbes nu ellers hans blå trøje fremhæver hans øjne ganske pænt
Tak for svar, det er nogle skønne billeder I har fået taget!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

FruK

Bihsberg skriver:

Gode billeder
Kan du huske hvad farve din datters trøje havde? Den er vildt flot i de der brune nuancer

Tak. Jeg vil tro, at den har været lilla. 

Anmeld

13. april 2014

Loa

Hvis det ikke er for sent

Jeg havde også nøje udvalgt fint tøj til min pige men da vi så kommer til fotografen så siger hun ganske enkelt at billederne at helt små børn bare bliver bedre uden tøj på... (Forstå mig ret )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. april 2014

Disarobi

Loa skriver:

Hvis det ikke er for sent

Jeg havde også nøje udvalgt fint tøj til min pige men da vi så kommer til fotografen så siger hun ganske enkelt at billederne at helt små børn bare bliver bedre uden tøj på... (Forstå mig ret )

Var til fotoshoot i fredags, og har fået taget en masse -både med og uden tøj så er spændt på resultatet!!! Min dreng er 5 mdr og virkelig tyk og så kan han ikke heelt sidde selv endnu så de bliver nok ikke lige så fine som dem af din datter

Anmeld

14. april 2014

Loa

Bihsberg skriver:

Var til fotoshoot i fredags, og har fået taget en masse -både med og uden tøj så er spændt på resultatet!!! Min dreng er 5 mdr og virkelig tyk og så kan han ikke heelt sidde selv endnu så de bliver nok ikke lige så fine som dem af din datter

Hehe hun er så også 11 måneder der

Men synes bare de bliver så fine og uskyldige uden tøj på

Håber jeres billeder bliver super gode, det er virkelig noget man bliver glad for at have senere hen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.