Inspiration ønskes :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.690 visninger
34 svar
10 synes godt om
4. april 2014

Disarobi

Efter fem måneder har vi endelig fået taget os sammen til at få booket en tid hos fotografen så vores lille tyksak kan blive
for-eviget professionelt.

MEN hvad ser bedst ud på billeder af tøj??
Må jeg ikke se jeres fotografbilleder af ungerne så jeg kan se hvad der bare virker ?!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Bihsberg skriver:

Efter fem måneder har vi endelig fået taget os sammen til at få booket en tid hos fotografen så vores lille tyksak kan blive

Må jeg ikke se jeres fotografbilleder af ungerne så jeg kan se hvad der bare virker ?!!

Det kommer an på hvor gammel din lille tyksak er : )

Anmeld

4. april 2014

Disarobi

Aisha skriver:

Det kommer an på hvor gammel din lille tyksak er : )

Fem måneder med store kinder og ingen hals

Anmeld

4. april 2014

A.n.onym.

Så ville jeg lægge barnet på maven, så den smule hals der er, bliver strukket fint og i får et udtryk i øjnene der er en smule "nysgerrigt" 

Anmeld

4. april 2014

Disarobi

MommyK skriver:

Så ville jeg lægge barnet på maven, så den smule hals der er, bliver strukket fint og i får et udtryk i øjnene der er en smule "nysgerrigt" 

Det regner vi også med han skal på nogle af billederne. Er bare i tvivl om om han skal være i neutralt tøj, eller om der skal være farver og striber, eller hvad der lige ser bedst ud på billeder

Anmeld

4. april 2014

Ciss

Jeg synes, det kommer lidt an på baggrund/omgivelser og barnets egne farver, hvad der ser bedst ud.

Jeg har lyse børn (lys hud, lyst hår, lyse øjne), og da Lillebror var baby skulle vi tage billeder af ham. Baggrunden var lys grå, hans tøj var helt lyst og neutralt - og han endte med bare at se blegfed ud. Lidt senere tog vi billeder, hvor han havde en mørkeblå dragt på, og det så med det samme meget bedre ud. Hans øjne virkede mere blå og han så friskere ud.

Storesøster blev også fotograferet som baby, men da var baggrunden sort. Hun havde en lysegul dragt på, og det blev nogle stærke, fine portrætter.

I kan jo prøve jer lidt frem hjemme og se, hvilke farver, som fremhæver f eks hans øjne eller spiller godt sammen med hud- og hårfarver.

Anmeld

4. april 2014

Dr. House

Bihsberg skriver:

Neutralt tøj som er ensfarvet. Så er det ikke er distraherende, og fjerner fokus fra jeres barn.

Anmeld

4. april 2014

liten-mamma

Bihsberg skriver:

Her er nogle af de billeder vi fik taget af Nicoline da hun var 3 mdr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. april 2014

A.n.onym.

Bihsberg skriver:

Det regner vi også med han skal på nogle af billederne. Er bare i tvivl om om han skal være i neutralt tøj, eller om der skal være farver og striber, eller hvad der lige ser bedst ud på billeder

Nåh - ja det har jeg ikke noget godt bud på

Anmeld

4. april 2014

Disarobi

Ciss skriver:

Jeg synes, det kommer lidt an på baggrund/omgivelser og barnets egne farver, hvad der ser bedst ud.

Jeg har lyse børn (lys hud, lyst hår, lyse øjne), og da Lillebror var baby skulle vi tage billeder af ham. Baggrunden var lys grå, hans tøj var helt lyst og neutralt - og han endte med bare at se blegfed ud. Lidt senere tog vi billeder, hvor han havde en mørkeblå dragt på, og det så med det samme meget bedre ud. Hans øjne virkede mere blå og han så friskere ud.

Storesøster blev også fotograferet som baby, men da var baggrunden sort. Hun havde en lysegul dragt på, og det blev nogle stærke, fine portrætter.

I kan jo prøve jer lidt frem hjemme og se, hvilke farver, som fremhæver f eks hans øjne eller spiller godt sammen med hud- og hårfarver.

God pointe. Milas er også meget lys og med blond hår så det må lige med i overvejelserne.

Du vil ikke dele dine billeder? ;-)
Hihi, er jo helt nysgerrig nu!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.