Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dr. House skriver: Neutralt tøj som er ensfarvet. Så er det ikke er distraherende, og fjerner fokus fra jeres barn.
Neutralt tøj som er ensfarvet. Så er det ikke er distraherende, og fjerner fokus fra jeres barn.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
liten-mamma skriver: Her er nogle af de billeder vi fik taget af Nicoline da hun var 3 mdr
Her er nogle af de billeder vi fik taget af Nicoline da hun var 3 mdr
Sådan her så vores ud da de fik taget billeder.. Det er det samme billede, det ene er bare i farver.. Den yngste er 5,5 mdr gammel på billedet..
Bihsberg skriver: God pointe. Milas er også meget lys og med blond hår så det må lige med i overvejelserne. Du vil ikke dele dine billeder? ;-) Hihi, er jo helt nysgerrig nu!!!
God pointe. Milas er også meget lys og med blond hår så det må lige med i overvejelserne. Du vil ikke dele dine billeder? ;-) Hihi, er jo helt nysgerrig nu!!!
Jeg har dem desværre ikke elektronisk nu.
Aabye skriver: Sådan her så vores ud da de fik taget billeder.. Det er det samme billede, det ene er bare i farver.. Den yngste er 5,5 mdr gammel på billedet..
Vil også sige ensfarvet/enkelt
Her er lidt jeg har taget af min venindes søn da han var ca 7 mdr. (de 3 første er ikke redigeret)
Fumbo skriver: Vil også sige ensfarvet/enkelt Her er lidt jeg har taget af min venindes søn da han var ca 7 mdr. (de 3 første er ikke redigeret)
Hæhæ det er også en af mine favoritter af ham
Ved ikke om du kan bruge det, men her er lidt af min søn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128