Anonym skriver:
Jeg tror bare det er sådan jeg er, jeg tænker ikk rigtig over om det kan være alvorligt, for det skal jo nok gå alt sammen.
Det fandt jeg ud a efter jeg fik en allergisk reaktion overfor en pille jeg tog, tror der gik 1 uge eller lidt mere, hvor jeg bare troede jeg havde eksem, indtil jeg næsten blev tosset a det kløede slemt, vågnede et par gange om natten i den tid, læste på indlægssedlen hvor der stod man straks skulle til læge. Ups 
Har oss altid været doven, det er derfor jeg er usikker på om der nu oss er noget galt med mig. Men tror jeg tager til lægen når jeg komme til det med mit arbejde ellers må jeg bede om a gå tidligere i morgen og så komme tilbage.
Sådan har jeg det os, bliver meget trist lige pludselig og kan begynde a tude og specielt slemt hvis kæresten viser omsorg.
Har heldigvis snakket med ham så han kan prøve a styre sig 
Det må være rart, ocd eller ej, det bliver rart a kunne det igen
.
Det forstår jeg godt, heldigvis kommer der ikk så mange helt herop 
Det er godt det blev bedre, puha jeg ved ikk hvordan jeg havde haft det hvis min far var negativ overfor mig
. Frygter bare a skuffe ham, det var derfor jeg ikk fortalte min far dengang jeg var gravid, min mor sagde det dog, men havde ikk sagt det frivilligt.
Jeg håber jeg har samme styrke til a komme ud a det som dig 
Ja, vi var som søstre næsten, vi kunne bare hygge og lave ingenting sammen med hende, men jeg stoler ikk på hende længere og jeg har ikk særlig meget lyst til a møde andre, for det sker bare igen 
Jo, sådan har jeg det oss, men hun er åbenbart meget dominerende siger min mor
Det var vidst en upser

men ja jeg har været udsat for ting siden 13 års alderen, tingene blev gode da jeg blev 19 og bang et år efter altså som 20 årig da jeg fik det første angst anfald i Føtex der vidste jeg at alt ikke var okay og der var noget helt galt
Så jeg tænker om det er et spørgsmål om tid? Og det er langt bedre at forberede sig inden det er for sent, og der skal laaaangt større arbejde til for at blive sig selv igen
Min kæreste har også sagt det jeg faldte for var at du var en stille og genert pige, og nu der er du fandme så rapkæftet og helt anderledes .. Men det er på en god måde, men at jeg fik hjælp gjorde jo at jeg blev mig selv igen

efter alt det svigt jeg har været igennem havde jeg ikk tillid til nogle bl.a. Hvis jeg fortalte mine veninder om hva der har været slet så svarede de ej det er jeg ked af at høre, hvad gjorde du, aldrig en eneste spurgte hvordan har du det med det eller hvordan går det, og det slog mine øjne op for at det var bare ikke de rigtige venner for mig!
Så derfor havde jeg ingen tillid til nogle !! Og jeg har svært ved at give tilld, og det har jeg stadig. Jeg fortæller kun der er sket ting i mit liv der gør jeg er tilbage holdene mere ska folk ikk sådan heeeelt vide før jeg kender dem ordenligt, og jeg er blevet god til at kende folk bare ved at være sammen med dem i 30min. 30 min med en person er meget afgørende for kig om jeg ka lide dem eller ej, jeg ser dem virkelig an pågrund af min mistillid, og det samme feks med film, hvis ikk der er noget der fanger inden de første 20 min så slukker jeg, for jeg gider ikk spilde min tid

det har min mistillid til alt og alle lært mig
Under kit sygdomsforløb, mødte jeg en pige der havde være udsat for en masse af det jeg har, og vi klikkede og vi forstod hinanden, det gjorde viner bedste veninder og som søskende i dag og jamen vi gik bare i spænd fra dag 1

så nogle gange føler jeg også det er nemmere t være virkelig tæt med folk som har været ude for noget lignende det man selv har, for de har en anden forståelse for tingene og kan se tingene i større perspektiv ..
Så måske nu hvor du ikke tør stole på din veninde, så ja det er svært men så må man indse det ikke er den rigtige veninde et sted og give slip.
Og man kommer ikk til at stole på folk, ved ikke at tage nogle chancer
Det ved jeg desværre, mange har bakket ud hvis jeg har åbnet men så ved jeg jo bare, fint så er det bare ikk et venskab vi to skal have
Doven og doven, det ka vi vel alle være

men som jeg siger det kan også være noget i dinunderbevidsthed der trykker, for det der er der er jo noget man slet ikke selv er klar over eller er herre over

desværre, og pludselig kan det simpelthen falde ned over en med en hammer
Det godt at du har snakket med ham om det, men for mig viser det også at han virkelig gerne vil hjælpe dig, men tænker også kan det gøre dig ked af det at han viser omsorg fordi det ikke er noget du er vant til? Eller fordi du ikk føler du fortjener det ? For så har du vidst lidt kogle svigt omkring omsorg, der gør at du er vant til at man ikk viser omsorg i den forstand ?? Har nemlig hende veninden jeg skriver om, på grund af hendes svigt har hun svært ved at tage imod, og hvis man som veninder gør sådan ka nusse en i håret og sådan, det vil hun heller ikk tage imod, fordi som hu.ån siger, det fortjener jeg ikke, og jeg tænker jo fandme om du gør!!! Alle fortjener omsorg, og alle fortjener at få kærlighed om det så er kærlighed som i kærlighed eller kærlighed som et venskab kan give !!
Det hr aldrig sjovt at skuffe nogen

never!! Hvordan reagerede han?
Jeg følte også på grund af de ting der er sket med mig, at så havde jeg svigtet mine forældre og det var ikke sjovt, hvorfor heg følte det var fordi min far var meget efter mig med påklædning og sådan og har altid gjort som han sagde, men ja har været udsat for 2 voldtægts forsøg, så selvom jeg gjorde som han sagde så følte jeg at jeg havde skuffet fordi alt det skete, der er også sket meget mere .. Men ja jeg skammede mig. Og da ha næste brevet så sagde han også hvorfor jeg ikke havde sagt noget, og jeg svarede jeg turde ikke, for jeg var bange for du blev sur på mig og ikke ville tro på mig. Han sagde dog at selvfølgelig ville han tro på mig, og han blev faktisk rigtig ked af det, lidt øv over jeg ikke havde sagt noget noget før, så han havde haft en forståelse for min opførsel og sådan og så kan ku hjælpe og være der, og ked af det fordi det er gået så meget udover mig.. Men jeg fik den største krammer, som jeg ikke havde fået siden jeg var en lille pige ..det var hårdt
Jeg håber virkelig du finder styrken!! Og siger det er ikke sådan her jeg vil leve, og det er bare ikke sådan her livet skal fungere!!! Jeg er stærk og jeg kan hvad jeg vil !!!