Var din første og anden autostol af samme mærke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2014

tarkoflen

Autostol.dk skriver:

Nej slet - i skal vælge den der passer til bilen.

I kan evt. kontakte Lena og høre hende  http://www.autostol.dk/lena-larsen-sikkerautostol-dk/

Tusind tak for svar jeg har faktisk talt med Lena i sidste uge og hun mente at vi kunne bruge begge i vores bil og vi har fået en uovertruffen service i Ønskebørn i City vest. Jeg har det bedst med at købe den herhjemme, derfor tror jeg vi vælger besafe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

Autostol.dk

Karla skriver:

Er den meget højere?
Vi forhørte os ellers ved flere forskellige forhandlere inden købet, og de sagde alle, at de var meger ens i størrelsen, og at de kunne bruges lige så lang tid.

Ja den er en del højere. Har den ikke selv stående.

Men havde min søn på snart 4 år i en dualfix og han var 7-10 cm. for høj til den, mens han stadig kan være i en Pearl.

Anmeld

7. april 2014

Autostol.dk

tarkoflen skriver:

Må jeg spørge hvorfor du undre dig over det? Som du kan se overvejer vi også en besafe som den næste, så er da lidt interesseret i om du ikke mener de lever op til dine forventninger til en autostol?

Jo bestemt! Besafe laver virkelig gode og sikre stole - så det behøver du ikke være nervøs for.

Besafe er desværre bare ikke så populær og mange vælger dem typisk ikke, hvis de først har haft et andet mærke.

Derfor jeg synes det var lidt interessant.

Anmeld

7. april 2014

tarkoflen

Autostol.dk skriver:

Jo bestemt! Besafe laver virkelig gode og sikre stole - så det behøver du ikke være nervøs for.

Besafe er desværre bare ikke så populær og mange vælger dem typisk ikke, hvis de først har haft et andet mærke.

Derfor jeg synes det var lidt interessant.

Jamen så hopper vi på at være udenfor kategori og sjovt nok, så dem vi lånte babystolen af, de har også en besafe som den næste stol

Jeg synes den lever op til vores krav om en stol, der kan bagudvendes og som kan fastspændes med sele og kan købes i dk! Dem er der ikke så mange af

Anmeld

15. april 2014

Autostol.dk

tarkoflen skriver:

Jamen så hopper vi på at være udenfor kategori og sjovt nok, så dem vi lånte babystolen af, de har også en besafe som den næste stol

Jeg synes den lever op til vores krav om en stol, der kan bagudvendes og som kan fastspændes med sele og kan købes i dk! Dem er der ikke så mange af

Enig - det er der desværre ikke.

Men mon ikke det snart kommer

Anmeld

15. april 2014

Aagaard

Det har faktisk været et tilfælde.
Jeg havde en besafe, mavesele før baby blev født.
Mine svigerforældre gik i babysam og købte en besafe babyautostol den dag hun blev født - de skulle hente os på hospitalet, og de gik ind og bad om "den bedste autostol i har og gerne lidt hurtigt - vi skal hente vore nyfødte barnebarn om ½ time", og fik en besafe.
Vores "storpigestol" var en vi arvede fra min svigerindes forældre, hvis mindste datter lige havde "forladt" den - det er også en besafe :-)

Vi har været meget glade for dem

Anmeld

15. april 2014

tarkoflen

Autostol.dk skriver:

Enig - det er der desværre ikke.

Men mon ikke det snart kommer

Jeg håber da på,at römers stole også kommer i bagudvendt udgave til dk, det ville da have været skønt med bare lidt udvalg

Anmeld

15. april 2014

An&Jo

nej..

Vi havde maxi cosi cabriofix som den første stol, dernæst en rømer king plus og nu har vi britax som selepude med ryg..

Anmeld

15. april 2014

NessaXenia

Vi havde rømer til vores datter som nyfødt og igen som juniorstol.

Baby i maven har jeg købt en recardo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.