Var din første og anden autostol af samme mærke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2014

Karla

Autostol.dk skriver:

Ok - for ellers ville jeg nok ha valgt 2way, da den er meget højere i ryggen end dualfix.

Er den meget højere?
Vi forhørte os ellers ved flere forskellige forhandlere inden købet, og de sagde alle, at de var meger ens i størrelsen, og at de kunne bruges lige så lang tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

Kløver

Autostol.dk skriver:

Ja spørgsmålet siger næsten sig selv.

Købte i samme mærke autostol i 9-18 kg. (9-36kg.) klassen, som jeres babystol?

Altså hvis jeres 0-13 kg. stol var en Römer - købte i så også Römer i 9-18 kg. klassen?

Hvis du vil dele din begrundelse for valget og hvorfor i valgte det samme mærke eller et anden mærke - så skriv gerne nedenfor.

Jeg har svare ja, da heg ikke fik tænkt mig om. Den første 0-13 kg har vi en brio med base, købte derefter 2 maxi cosi axiss, og storebror er lige gået op i næste str (15-36 kg) og har igen købt en maxicosi, lillebror kommer til at arve den maxi così som nu er i overskud, og når tid er, vil de med tiden alle 3 sidde i en maxicosi 15-36 kg, så alle vores autostole, på nær vores ene baby (0-13kg) er maxi cosi og vil blive samme model i de 2 store str

Anmeld

4. april 2014

LJMNA

Alle vores autostole er maxi cosi.. Og det er både nr. 1, 2 og 3 

Anmeld

4. april 2014

FamilenStorm

Autostol.dk skriver:

Altså hvis jeres 0-13 kg. stol var en Römer - købte i så også Römer i 9-18 kg. klassen?

Hvis du vil dele din begrundelse for valget og hvorfor i valgte det samme mærke eller et anden mærke - så skriv gerne nedenfor.

Jeg har stemt ja..

Den første autostol vi købte var en fra maxi cose med isofix, stol nr 2 paSede til samme base, så derfor var det mest oplagt at købe den..

Da jeg blev gravid igen, stod overvejelserne om vi skulle købe en ekstra base eller en ny autostol.. Efter rådgivning endte vi med en ny stol, hvor vi så valgte et andet mærke nemlig cybex..

Anmeld

4. april 2014

MyLove E

Ja for vi har købt en base hvor de begge passer i :-)

Anmeld

4. april 2014

Maja!

Besafe i alle 3 størrelser, er ikke tilfreds med kvaliteten på rømer og selvom cybex vinder test er jeg ikke vild med mave puden! 

Anmeld

4. april 2014

1990h

Autostol.dk skriver:

jeg har stemt ja..hælder til maxi-cosi..syntes rømer er skod

Anmeld

4. april 2014

tarkoflen

1990h skriver:

jeg har stemt ja..hælder til maxi-cosi..syntes rømer er skod

Må jeg spørge hvad du ikke bryder dig om ved römer? Er bare nysgerrig

Anmeld

6. april 2014

1990h

tarkoflen skriver:

Må jeg spørge hvad du ikke bryder dig om ved römer? Er bare nysgerrig

Nu det selvfølgelig en ældre römer king? kan det passe..som vi har i kærestens bil. og en maxi-cosi i min..(9-18). jeg syntes hun sidder rigtigt dårligt i römeren. selve (hoved/nakkepude tingen) sidder rigtigt dårligt ligemeget hvordan vi sætter den og ja lukketøjet er også bare irriterende men nu har jeg jo så kun min nye maxi-cosi tobi at samligne med..den anden er da et par år..

Anmeld

7. april 2014

Autostol.dk

tarkoflen skriver:

Hej igen

Jeg er helt med på, at Britax er det samme som römer, men vil du anbefale, at vi vælger en britax frem for en besafe? Så vidt jeg kan finde ud af, så forhandles britax ikke herhjemme, og det er en af årsagerne til at vi kigger på besafe. Vi har ikke isofix i bilen, så det skal være en selebaseret base, der sidder på, og ud fra hvad jeg har kunne læse har besafe vundet guld i den svenske plus test?

Nej slet - i skal vælge den der passer til bilen.

I kan evt. kontakte Lena og høre hende  http://www.autostol.dk/lena-larsen-sikkerautostol-dk/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.