Til jer på kontanthjælp .. HJÆLP ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2014

Nadia1991

Frk. Petersen skriver:

Du SKAL minimum have 14000 før skat, så få lige fat på din kommune og sig der er en fejl! Jeg er ikke enlig og får 14000 før skat!

Det er jeg meget glad for du siger. Vil jeg gøre som det første imorgen. Har haft det sådan siden den nye reform trådte i kraft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

Mimic

morethanperfect skriver:

Hej piger ..

Må jo nok indse at jeg slet ikke er klar til uddannelse pt. grundet en masse ting ..

Men jeg er helt blank på det område omkring kontanthjælp !

Har været inde og kigge på hjemmesiden men fatter hat af det ! Så , til jer der er enlige , og har børn .. Hvor meget får i udbetalt om mdr. ?? 

Husk at søge boligstøtte, friplads og alt hvad der ellers kan søges, det hjælper en hel del på økonomien.

Anmeld

1. april 2014

Frk. Petersen

Nadia1991 skriver:

Det er jeg meget glad for du siger. Vil jeg gøre som det første imorgen. Har haft det sådan siden den nye reform trådte i kraft

Reglerne er blevet lavet om pr 1. Februar eller deromkring .. Men man skal i de fleste tilfælde selv gøre dem opmærksom på det - de giver jo ikke bare penge væk giv gerne lige feedback om hvad de siger når du har snakket med dem ..

Anmeld

1. april 2014

morethanperfect

Mimic skriver:

Husk at søge boligstøtte, friplads og alt hvad der ellers kan søges, det hjælper en hel del på økonomien.

Jeg får 2000 kr. i boligstøtte og har friplads til begge unger .. Er på SU nu nemlig , og der får jeg ikke særlig meget jo , men jeg har su lån for at kunne få det til at løbe rundt .. Meen , her er der jo ikke lige noget lån man kan tage ..

Er der ikke nogle tillæg til enlige ?? 

Anmeld

1. april 2014

morethanperfect

Frk. Petersen skriver:

Du SKAL minimum have 14000 før skat, så få lige fat på din kommune og sig der er en fejl! Jeg er ikke enlig og får 14000 før skat!

Hvorfor skal man min. ha 14000 ??

Anmeld

1. april 2014

morethanperfect

Nadia1991 skriver:

Det er vist et tillæg du kan få når du kommer ud i aktivering. 

Jeg personligt syntes det er helt hen i vejret. Kan dårligt leve af min kontanthjælp huslejen alene er halvdelen af min løn trods boligsikring er rimelig høj

Ja okay .. 

Anmeld

1. april 2014

M &.I

Jeg er enlig og har en datter på 3. Får 8700 efter skat hver måned. Før skat 10.000 et eller andet

Nadia som du lige har skrev sidst at du er gift og i venter jer et barn.. ja men så er du ikke enlig ...

Anmeld

1. april 2014

Mom2

morethanperfect skriver:

Hej piger ..

Må jo nok indse at jeg slet ikke er klar til uddannelse pt. grundet en masse ting ..

Men jeg er helt blank på det område omkring kontanthjælp !

Har været inde og kigge på hjemmesiden men fatter hat af det ! Så , til jer der er enlige , og har børn .. Hvor meget får i udbetalt om mdr. ?? 

Hvis du af kommunen bliver puttet i kassen uddannelsesparat så kan du ikke få tillægget, da der er nogen krav man skal opfylde for at kunne få det tillæg. 

Anmeld

1. april 2014

morethanperfect

Christina88 skriver:

Hvis du af kommunen bliver puttet i kassen uddannelsesparat så kan du ikke få tillægget, da der er nogen krav man skal opfylde for at kunne få det tillæg. 

Hmm ja okay .. Men de kan vel gå ind og se mine sager fra sidst jeg var på kontanthjælp ??
For så ville de jo godt kunne se grunden til at jeg ikke er udd. parat ..

Anmeld

1. april 2014

Nadia1991

Stolt Mor skriver:

Nadia som du lige har skrev sidst at du er gift og i venter jer et barn.. ja men så er du ikke enlig ...

Jeg er enlig i det jeg et gift på arabisk og ikke et registret ægteskab. Plus min mand ingen Opholdstilladelse har DK kun i Sverige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.