Tror I på at der findes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2014

mbbuch

Hmm så vil jeg også gå lidt i dybden. Som jeg skrev tidligere døde min søns far for lidt over 1 år siden. Han hængte sig selv. Det første der skete her hjemme var da jeg 1 dag eller 2 efter hans død tænder min computer og hele min forside(skrivebordet) er et billede af ham. Et billede jeg slet ikke har på min computer og et billede der endda er beskåret fra 3 mennesker til kun at ku se ham... Om natten efter jeg fik beskeden sad jeg oppe hele natten og min søn på 5 år kommer ind og siger der står en mand ude i køkkenet. Jeg var mildest talt så skrækslagen men blev nødt til at holde facaden foran min søn... Og selvom jeg hver gang der er sket noget har prøvet at fortælle mig selv at det bare er ham og han aldrig vil os noget ondt er det så skræmmende. Ellers er musikken på min søns værelse startet med at spille om natten og dørene har bevæget sig osv osv. Jeg har haft kontakt til en clayovant som beskrev ham og alt hva der nærmest var at vide om ham uden jeg havde sagt et ord. Hun fortalte bl.a at han var hos os for at kunne være hos sin søn. At han sad med ham i sofaen når han spillede iPad osv. Jeg kunne slet ik holde ud at være i huset i tiden efter. Det var så væmmeligt. Vidste jo ik om han der. Men ja nu er det over 1 år siden og jeg oplever intet overnaturligt længere. Han havde behov for at fortælle os at han stadig er her og jeg har accepteret det.. Ja bare lige en lille fortælling fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

Anitta Kristiansen

Som barn følte jeg altid der var en høj mand med hat i mit barndomshjem, da min søster blev lidt ældre følte hun det samme, de fik hund og den linne ofte gø ud i ingen ting.
Da min mor døde følte jeg ikke noget længe før jeg blev gravid med den første, jeg savnede hende meget og havde brug for hendes støtte, jeg mediterede ofte under graviditeten, en dag kom min mor hele tiden i tankerne, der var levende lys, og jeg tænkte: mor hvis du er her så sluk det lys. Som jeg tænkte det gik lyset ud. Der var ingen i nærheden, og vinduer var lukket. Altså ikke muligt andet kunne gøre det.
Og det sidste er her i huset, min kæreste købte det af en gammel bedstefar som døde mens han boede her. Til tider lugter der af gammel mand , også virker huset tungere. Jeg fik en dag en følelse af at en ældre mand gik ude ved vores kirsebær træ, sagde det til kæresten, som sagde at børnebørnene havde sagt han elskede at gå der ude, men er nu hyggeligt nok at mærke at der ikke er helt tomt her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.