Jeg starter
Da min datter var 1 år havde hun en periode hvor hun ikke rigtig ville være ude i gangen, både i stueetagen og på 1.sal, det mærkede vi ved at hun løb direkte ind i køkkenet og "så sig for" når hun kom hjem, det samme gjalde når vi skulle ud, eller i seng. En aften jeg havde hende i bad (1.sal) gik hun fuldstændig i panik, græd hysterisk og pegede rædselslagen hen mod døren.. Jeg kiggede selvfølgelig, og der var ikke nogen. Prøvede at berolige hende, uden held, men jeg fik hende ned i stuen og tørrede og kom hende i tøjet. Tænkte ikke videre over det, inden en uge efter hvor jeg selv var lige kommet alene hjem, fik en forfærdelig følelse som om at jeg fik en kold spand vand i hovedet, og stemningen i vores hjem var helt anderledes..både min mand og jeg følte os ikke længere trygge, og vores hjem havde en helt mærkelig stemning ligepludselig, især ude i gangen..vores datter fik flere grædeanfald mere mens hun pegede ud på gangen og var helt utrøstelig..jeg anede ikke hvad jeg skulle stille op, pludselig fik jeg idéen om at jeg skulle kontakte præsten i vores sogn, og det gjorde jeg. Dagen efter kom han med en bibel og noget vievand..han skulle høre om vores oplevelser og læste nogle linjer op, samtidig med de"ubehagelige" steder fik vievand..og tænk sig, vi kunne mærke forskel med det samme, og præsten sagde endda at han selv kunne mærke energien ændre sig i huset, det var en vild oplevelse. Det skal lige siges at vi ikke er nogle typer der går i kirke, eller er troende på nogen måde.
Anmeld