Tror I på at der findes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.484 visninger
21 svar
22 synes godt om
29. marts 2014

Mama85

..mere mellem himmel og jord end det blotte øje ser?? Har I haft nogle uforklarlige oplevelser, der måske kunne være overnaturlige? FORTÆL 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

Mama85

Jeg starter  Da min datter var 1 år havde hun en periode hvor hun ikke rigtig ville være ude i gangen, både i stueetagen og på 1.sal, det mærkede vi ved at hun løb direkte ind i køkkenet og "så sig for" når hun kom hjem, det samme gjalde når vi skulle ud, eller i seng. En aften jeg havde hende i bad (1.sal) gik hun fuldstændig i panik, græd hysterisk og pegede rædselslagen hen mod døren.. Jeg kiggede selvfølgelig, og der var ikke nogen. Prøvede at berolige hende, uden held, men jeg fik hende ned i stuen og tørrede og kom hende i tøjet. Tænkte ikke videre over det, inden en uge efter hvor jeg selv var lige kommet alene hjem, fik en forfærdelig følelse som om at jeg fik en kold spand vand i hovedet, og stemningen i vores hjem var helt anderledes..både min mand og jeg følte os ikke længere trygge, og vores hjem havde en helt mærkelig stemning ligepludselig, især ude i gangen..vores datter fik flere grædeanfald mere mens hun pegede ud på gangen og var helt utrøstelig..jeg anede ikke hvad jeg skulle stille op, pludselig fik jeg idéen om at jeg skulle kontakte præsten i vores sogn, og det gjorde jeg. Dagen efter kom han med en bibel og noget vievand..han skulle høre om vores oplevelser og læste nogle linjer op, samtidig med de"ubehagelige" steder fik vievand..og tænk sig, vi kunne mærke forskel med det samme, og præsten sagde endda at han selv kunne mærke energien ændre sig i huset, det var en vild oplevelse. Det skal lige siges at vi ikke er nogle typer der går i kirke, eller er troende på nogen måde.

Anmeld

30. marts 2014

LinLin

Nej det gør jeg ikke jeg har aldrig oplevet noget "overnaturligt".... Hvis det sker en dag begynder jeg nok at tro på det....

Anmeld

30. marts 2014

mbbuch

Mama85 skriver:

..mere mellem himmel og jord end det blotte øje ser?? Har I haft nogle uforklarlige oplevelser, der måske kunne være overnaturlige? FORTÆL 

Jeg tror helt klart der er meget mere mellem himmel og jord... Jeg har været til mange klarsyns aftener. Min søns far døde for 1 år siden og er ikke 1 sek. i tvivl om at han eksisterer her i huset og at jeg via en clayovant har haft kontakt til ham... Men ja mange ryster på hovedet af en og siger man er tosset. Men vi mennesker er jo forskellige og har ret til hver sin mening Men ja jeg tror på mere mellem himmel og jord...

Anmeld

30. marts 2014

BinaMor

ja, jeg tror på det og har også boet med et par spøgelser  igennem tiden.

Anmeld

30. marts 2014

Aabye

Det er godt nok ikke lige mig det er gået ud over, men i stedet min mor og stedfar.. 

Min stedfar's far (min bedstefar) døde for nogle år tilbage. Han havde kræft, og havde holdt det skjult for os indtil han døde, vi fik det at vide efter han var død af lægerne på sygehuset. Han havde leukæmi. 

Noget tid efter han døde stod min mor, stedfar og børn og skulle rejse til, jeg tror det var Thailand, og de kunne ikke finde deres pas.. De ledte og ledte og ledte, og de var bare VÆK!.. På dagen hvor de så skulle ned og ha' lavet nye pas lå ALLE passene midt på stuegulvet i en pæn stabel.. :s De var overbevist om at det var min bedstefar der havde været på spil. De hævder at han besøger dem ofte, og finder ting der er forsvundet for dem..

En anden historie: 
Min moster døde den 25 december for 2 år siden.. hun tog livet af sig selv. Hun havde flere forskellige psykiske diagnoser, blandt andet borderline. Til sidst blev det for meget for hende, og hun slugte samtlige af de piller hun havde i huset, plus 50 metadon 5 mg som hun havde stjålet fra mig (jeg var ved at blive trappet ud af morfin da jeg havde været indlagt i 2 mdr og nærmest levede på det pga smerter de ikke kunne holde i skak).. Kort tid efter hendes død oplevede min mor at der i løbet af natten var flyttet rundt på nogen af deres ting.. Plus at fjernsynet klokken 4 om begyndte at tænde og slukke :s De er ret sikre på at det var min moster der drillede dem.. For det var sådan nogen ting hun kunne finde på.. 

Jeg tror helt sikkert på at der er mere mellem himmel og jord end vi lige går og regner med.. 

Anmeld

30. marts 2014

Mother-love

Ja det gør jeg.
Den lejlighed vi boede i indtil Isabella var omkring 1,5 år ved jeg at der var noget i.
Det hele startede med at Isabella nogen gange kunne græde som pisket. Hvilket vi ikke tænkte så meget over.

En aften var jeg alene hjemme med Isabella og havde babyalarmen tændt. Isabella begyndte så at skrige som pisket igen og jeg gik ind for at hente hende. Da jeg kom ud i køkkenet hørte jeg et host i babyalarmen. Jeg blev lidt forskrækket men tænkte det nok var en anden der gik på linien.

Det næste lange stykke tid skete der en masse ting men kun når jeg var alene med Isabella. Legetøj startede som ellers var slukket. Og havde bare følelsen af jeg ikke var alene.
Kæresten synes det var fjollet for der skete aldrig noget når han var der.

Men lige pludselig skete div. Ting også når han var hjemme. Hver gang man gik rundt i lejligheden havde man følelsen af hvad møder jeg inde i det andet rum.
Vi følte os overvåget specielt i entréen til værelserne. Følte der var en der stod og kiggede på os når vi sov.

Jeg fik så afvide at jeg skulle prøve og sige højt at det var okay personen var der men at personen skulle holde op med at skræmme os.
Fra den dag ændrede det sig fra at være ret ubehageligt til at være sådan mere hygge ting. Isabella stoppede med lige pludselig at skrige som pisket og lå og grinte istedet.

Og vi havde så vænnet os til det og synes det nu var meget hyggeligt.
Så var det mest i perioder der skete noget derefter.

Men det mest overbevisende er at jeg en dag badede Isabella og fik så fornemmelsen af at nogen stod og kiggede på os. Og kiggede ud i entréen og idet jeg kiggede så jeg en skikkelse af et menneske på døren. Jeg blev self forskrækket og kiggede rundt i lejligheden og forsøgte alt muligt for at finde ud af hvad denne skikkelse kunne være kommet af. Men fandt aldrig ud af det. For for at kunne lave denne skikkelse skulle man stå helt foran døren og det var jo ikke muligt når jeg så der ikke var nogen.
Det var inden vi flyttede.

Efter vi er kommet i den anden lejlighed har vi intet oplevet så derfor synes jeg det bekræfter en mere i at der var noget oppe i den anden lejlighed.

Jeg har også en anden oplevelse fra jeg var 4-5 år gammel. Samme aften da min farfar føde.
Jeg sad inde på mit værelse ved mit skrivebord og tegnede havde kun min skrivebordslampe tændt. Pludselig mærkede jeg en hånd på min skuldre og blev meget forskrækket og vendte mig om men der var ingen. Jeg løb så ind i stuen til mine forældre.
Samme aften fik mine forældre besked om at min farfar var død.
Så jeg tror på han var forbi for at sige farvel.

Anmeld

30. marts 2014

fo82

Jeg har et par stykker

jeg kommer på en ejendom hvor de har heste som jeg rider.

min x skulle hjælpe med noget i den ene lade en dag, der var helt vindstille, og så begynder den ene port at klapre helt vildt, da han kom hjem blev han dårlig og kastede op. Ejerne af gården er åbne for det paranormale, og manden spørger dagen efter om min x havde været syg da han kom hjem, og fortæller så at der havde været to "bøller" der havde "angrebet" ham.

en dag sidder konen og jeg og snakker om episoden i deres køkken, det bliver pludseligt fodkoldt, samtidigt smiler hun og skubber en stol på plads og siger "dav sofus" :-O

jeg har også oplevet en vindstille nytårsnat hvor jeg skulle fodre hestene at jeg klart hørte manden i huset sige noget hen over gårdspladsen - der var så bare ikke andre end hunden hestene og mig på ejendommen :-O

Anmeld

30. marts 2014

NinaNymannMadsen

Bestemt
Tror på der både er gode og dårlige energier man ikke kan se.har oplevet begge dele.
Flere gange hjemme ved mine forældre der bor ved siden af en gammel kirkegård.og mange gange nu.
Har oplevet mange forskellige ting og det vil blive meget langt hvis jeg skulle skrive det ned.

Anmeld

30. marts 2014

Bassemor<3

Jeg tror helt sikkert på at der findes mere mellem himmel og jord! Jeg kan mærke det lige med det samme jeg træder ind i et rum. Det er underligt og folk siger man er skør, men kan tydeligt mærke hvis man ikke er "alene"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.