Tror I på at der findes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2014

Anonymo

Nej det gør jeg ikke 

Har oplevet et par ting men har altid kunne forklare det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

B&J

Nej det tror jeg bestemt ikke 

Anmeld

30. marts 2014

Mettefpigen

Mama85 skriver:

..mere mellem himmel og jord end det blotte øje ser?? Har I haft nogle uforklarlige oplevelser, der måske kunne være overnaturlige? FORTÆL 

Jaa det gør jeg... har oplevet mange ting... f.eks. da jeg var barn var der nogle der rev dynen af mig om aftenen og tog mig på skulderen... kiggede ind til mig når jeg var i bad,bankelyde, og nogensinde føltes det som om at der var en der hoppede i Min seng når jeg lå i den... og efter jeg flyttede hjemmefra begyndte "en" at hviske min mors navn i hendes øre når hun gik i seng om aftenen... har også oplevet flere ting...

Anmeld

30. marts 2014

tenna1990

NinaNymannMadsen skriver:

Bestemt
Tror på der både er gode og dårlige energier man ikke kan se.har oplevet begge dele.
Flere gange hjemme ved mine forældre der bor ved siden af en gammel kirkegård.og mange gange nu.
Har oplevet mange forskellige ting og det vil blive meget langt hvis jeg skulle skrive det ned.

ej fortæl fortæl , det lyder spændene

Anmeld

30. marts 2014

MorDk

JA! Jeg ved det!Har selv oplevet rigtig mange ting. Set ting. Hørt ting. 

Anmeld

30. marts 2014

Lykke:)

Mama85 skriver:

..mere mellem himmel og jord end det blotte øje ser?? Har I haft nogle uforklarlige oplevelser, der måske kunne være overnaturlige? FORTÆL 

Ja! Jeg tror på det!

Jeg har flere gange set skikkelsen af min farfar på første sal hjemme ved min farmor - hvor han døde. Og har prøvet at kalde ham frem, hvor jeg føler jeg har fået et "tegn" på at han er der.

Efter jeg har fået min søn har jeg set min kærestes mormor et par gange hjemme ved mine svigerforældre.

Hun betød alverden for min kæreste og min søn er født præcis 9 år efter hun døde. (som i samme dato og næsten præcis samme klokkeslæt. Kun 3 minutters forskel)

Nå men efter han er født har jeg som sagt set hende et par gange og får en ubeskrivelig varm følelse i kroppen, og føler sådan en form for taknemmelighed fra hendes side af. Meget specielt!

Derudover har jeg ofte set en lille dreng stå i siden af vejen ved siden af en sø og får en følelse af, at jeg ikke kan trække vejret. Er sten sikker på, at han er druknet i søen.

Tror måske selv, at jeg kan et eller andet.. Ved bare ikke om jeg tør gøre noget ved det

Anmeld

30. marts 2014

Troldemommi

Ja helt klart 

Monica 

Anmeld

30. marts 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, jeg tror uden tvivl på det. 

Anmeld

31. marts 2014

Camilla <3

Jeg tror uden tvivl på det.  

I den gamle lejlighed mig og min eks boede i, døde manden i lejligheden ved siden af vores, han var død i stuen som lå lige på den anden side af vores soveværelse. Efterfølgende var der sådan en virkelig tung og trist stemning i vores soveværelse. Vi brød os faktisk ikke om at sove der. 

Da vi fik vores hund, sad jeg en aften og legede med hende i stuen, jeg var helt alene hjemme(!), og pludselig kommer der en tennisbold trillende, fra vores sofagruppe og forbi os. 

Ellers oplevede jeg i vores efterfølgende lejlighed, at skulle ned og sætte noget tøj over, og står med ryggen til tørretumbleren og tager tøj ud, hvor jeg pludselig hører knappen fra tumbleren blive trykket ind og hvor lågen går op.  Det var vildt surrealistisk, og jeg var ikke helt sikker på, om jeg skulle give mig til at grine eller hvad.  

I samme lejlighed har mig og min kæreste oplevet at vi har haft noget shampoo o.lign. til at stå i vinduet ude på badeværelset. Det var noget vi ikke rigtig brugte, så det havde nok stået der i 5 - 6 måneder. Så kommer kæresten ud på badeværelset, og så er der 4 - 5 flasker shampoo der er faldet ned.  Der stod stadig 3 - 4 flasker tilbage.  Og vinduet var lukket 

Anmeld

31. marts 2014

NinaNymannMadsen

tenna1990 skriver:

ej fortæl fortæl , det lyder spændene

Årh jamen første gang var da vores sidste hun var død i 1997 (jeg var 7 år) der hørte jeg tit hende stå og gø om aftenen.

Har flere gange hørt folk kalde på mig uden der var nogen.

Husker også at ha set en hvid pukkelryggede skikkelse i klokketårnet på den kirke ved siden af mine forældres hus.

Husker også at efter min farmors mand døde, så og mærkede jeg ham inde på mit værelse, han passede på mig, da der ovre i hjørnet af mit værelse ved mit skab var der en mørk skabning der stirrede på mig altid, oh der var altid mørkt der over selvom der var lys, det var så slemt at jeg flere gange ikke kunne være på mit værelse selv, er vågnet op med brændemærker og blå mærker jeg ikke anede hvor de kom fra.

Og her for 2 år siden døde min mormor og min mands bedste ven med kun et halvt års mellemrum, mine børn vinker og smiler ud i den blå luft nogen gange. Vores dør er gået op af sig selv nogen gange, kan lugte min mormor og mærke hende hvis jeg er trist eller har det skidt.

Kan gå forbi en kirkegård og se og høre samplige personer(ånder) der inde.

Uh det vidst i "korte" træk det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.