Jeg tror uden tvivl på det.
I den gamle lejlighed mig og min eks boede i, døde manden i lejligheden ved siden af vores, han var død i stuen som lå lige på den anden side af vores soveværelse. Efterfølgende var der sådan en virkelig tung og trist stemning i vores soveværelse. Vi brød os faktisk ikke om at sove der. 
Da vi fik vores hund, sad jeg en aften og legede med hende i stuen, jeg var helt alene hjemme(!), og pludselig kommer der en tennisbold trillende, fra vores sofagruppe og forbi os. 
Ellers oplevede jeg i vores efterfølgende lejlighed, at skulle ned og sætte noget tøj over, og står med ryggen til tørretumbleren og tager tøj ud, hvor jeg pludselig hører knappen fra tumbleren blive trykket ind og hvor lågen går op.
Det var vildt surrealistisk, og jeg var ikke helt sikker på, om jeg skulle give mig til at grine eller hvad.
I samme lejlighed har mig og min kæreste oplevet at vi har haft noget shampoo o.lign. til at stå i vinduet ude på badeværelset. Det var noget vi ikke rigtig brugte, så det havde nok stået der i 5 - 6 måneder. Så kommer kæresten ud på badeværelset, og så er der 4 - 5 flasker shampoo der er faldet ned.
Der stod stadig 3 - 4 flasker tilbage.
Og vinduet var lukket 
Anmeld