Fødselsdagsgave til 3 årig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2014

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

Min søn er lige blevet 3 i onsdags, han har af sin morfar og papmormor og mostre fået en traktor købt Harald Nyborg , sådan en han kan cykle på, vi så ham faktisk ikke efter at de havde samlet den til ham. 

Min søn er meget interesseret i tablets, så af os fik han en børnevenlig tablet innotab med spil. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

Aabye

hoejlund skriver:

Min søn er lige blevet 3 i onsdags, han har af sin morfar og papmormor og mostre fået en traktor købt Harald Nyborg , sådan en han kan cykle på, vi så ham faktisk ikke efter at de havde samlet den til ham. 

Min søn er meget interesseret i tablets, så af os fik han en børnevenlig tablet innotab med spil. 

SÅdan en traktor har han faktisk.. Og han gider den ikke.. Så den står pt ude ved hans mormor.. 

Vi har en ipad herhjemme.. Den er dog ikke hans, men han må godt sidde med den engang imellem.. 

Anmeld

30. marts 2014

Aabye

Wampires skriver:

Hehe mente ikke Disney da det er en hel film og det kan vores heller ikke sidde stille til

Mente med serierne som f.eks. Byggemand Bob, Traktor Tom, Doctor Mcstuffins, Thomas Tog osv osv

Bamse og Kylling er faktisk et hit her

Hvad med at male sengen sammen med ham i hans yndlingsfarve?

Der  var en eller anden idé med hans værelse jeg glemte igen da manden lige havde noget han skulle vise mig...

Han har både byggemand bob, handy manny, chuggington, traktor tom, og faktisk også Thomas tog.. :/

Han kan ikke fordrage Bamse og Kylling - hvilket jeg egentlig er ret glad for :p 

Sengen vil jeg ikke ud i at male.. Ikke endnu, før vi ved hvordan vi kommer til at bo det nye sted... Lige pt er den bare kedelig hvid, så det var ellers en rigtig god ide.. 

Tror bare han får nogle penge til sparegrisen.. Så må vi købe noget en anden gang.. 

Anmeld

30. marts 2014

Aabye

Dinsen skriver:

min søn elsker den... og bruger massere af tid, både mor og far kan også lege med

du får li en klip fra youtube

http://m.youtube.com/watch?v=Pkq7_awSflc

Den ser faktisk rigtig sjov ud.. :p 

Anmeld

30. marts 2014

Maria-s

Her fik sønnen 2 fodboldmål og en fodbold i 3 års fødselsdagsgave af os

Anmeld

30. marts 2014

Aabye

Maria-s skriver:

Her fik sønnen 2 fodboldmål og en fodbold i 3 års fødselsdagsgave af os

Årh hvis bare vores have var stor nok...  
For lige sådan noget ville jeg elske at give ham.. Men vi har simpelthen ikke plads.. :/ Vi har i forvejen legehus, og stor sandkasse og en rutschebane derude.. Og lige så snart vi sætter have møblerne op, så er der næsten ikke plads til mere..  

Anmeld

30. marts 2014

Kløver

Aabye skriver:

Ja min dreng har fødselsdag om 14 dage.. 
Og ja.. Jeg ved overhovedet ikke hvad vi skal give ham.. Vi har selvfølgelig sendt en ønskeliste ud.. Men jeg ville jo gerne give ham noget andet end det der står der.

Jeg ved at han får en cykel (der er nemlig et par stykker i familien der er gået sammen om en).. Cykelhjelm og sådan noget har han, så det kan vi ikke give ham.. Han har Lego i massevis, så meget at vi faktisk har frabedt os at få mere Lego til ham.. Biler som han ellers leger meget med, har han jo også et hel hav af... 

Kom frisk med nogen gode ideer..

Hvad med et låsehus det har været et hit her

Anmeld

30. marts 2014

Aabye

Maja84 skriver:

Hvad med et låsehus det har været et hit her

Det tror jeg ærligt ikke vil sige ham noget.. Jeg har lige googlet det, for jeg kendte ikke lige til sådan en fætter.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.