Fødselsdagsgave til 3 årig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.553 visninger
27 svar
1 synes godt om
29. marts 2014

Aabye

Ja min dreng har fødselsdag om 14 dage.. 
Og ja.. Jeg ved overhovedet ikke hvad vi skal give ham.. Vi har selvfølgelig sendt en ønskeliste ud.. Men jeg ville jo gerne give ham noget andet end det der står der.

Jeg ved at han får en cykel (der er nemlig et par stykker i familien der er gået sammen om en).. Cykelhjelm og sådan noget har han, så det kan vi ikke give ham.. Han har Lego i massevis, så meget at vi faktisk har frabedt os at få mere Lego til ham.. Biler som han ellers leger meget med, har han jo også et hel hav af... 

Kom frisk med nogen gode ideer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

Pcokate

Aabye skriver:

Og ja.. Jeg ved overhovedet ikke hvad vi skal give ham.. Vi har selvfølgelig sendt en ønskeliste ud.. Men jeg ville jo gerne give ham noget andet end det der står der.

Jeg ved at han får en cykel (der er nemlig et par stykker i familien der er gået sammen om en).. Cykelhjelm og sådan noget har han, så det kan vi ikke give ham.. Han har Lego i massevis, så meget at vi faktisk har frabedt os at få mere Lego til ham.. Biler som han ellers leger meget med, har han jo også et hel hav af... 

En tur i cirkus eller anden oplevelse

tøj med biler og lego på

Små gormitifigurer (var et hit i hos min knægt i den alder og stadigvæk og de er billige og solide)

Anmeld

29. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Noget til kreativ leg???

Her vil et af de store ønsker være at jeg får vandfarver til ham og et forklæde af plastik der kan vaskes af bagefter

og nogle nye tusser og tykke farvekridt han ikke kan knække

og nogle flere bageting til ham

eller noget til at han kan hjælpe med rengøring som f.eks. en rigtig lille støvsuger fremfor hans larmeapparat der ikke virker...

Hvad med nye opbevaringskasser til hans legetøj?

Nogle hvor der er lavet tegninger af de ting der er i eller med billeder sat på...

Anmeld

29. marts 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil
Aabye skriver:

Elias fik en garage til alle bilerne Ellers de der geometrimagneter til at bygge med, oplevelser som teater/cirkus/zoo

Anmeld

29. marts 2014

Aabye

Pcokate skriver:

En tur i cirkus eller anden oplevelse

tøj med biler og lego på

Små gormitifigurer (var et hit i hos min knægt i den alder og stadigvæk og de er billige og solide)

Han kan ikke lide cirkus, og vi har årskort til både legoland og givskud zoo.. 

Tøj har han desværre meget af... Og sådan nogen figurer gider han ikke.. Han er faktisk ikke ret nem at købe noget til.. 

Anmeld

29. marts 2014

Aabye

Wampires skriver:

Noget til kreativ leg???

Her vil et af de store ønsker være at jeg får vandfarver til ham og et forklæde af plastik der kan vaskes af bagefter

og nogle nye tusser og tykke farvekridt han ikke kan knække

og nogle flere bageting til ham

eller noget til at han kan hjælpe med rengøring som f.eks. en rigtig lille støvsuger fremfor hans larmeapparat der ikke virker...

Hvad med nye opbevaringskasser til hans legetøj?

Nogle hvor der er lavet tegninger af de ting der er i eller med billeder sat på...

Jeg er selv ret kreativt anlagt, så alt sådan noget med vandfarver, farveblyanter, tuscher osv har vi også i kæmpe overflod.. Farvekridt har han massere af for sidste år.. Støvsugeren er han bange for, så det går nok ikke lige her.. :p hihi... 

Ja og bageting har han også massere af.. 

Ja og for at det ikke skal være helt løgn, så har han lige fået nye opbevaringskasser til hans legetøj.. 

Synes faktisk ikke at han mangler noget.. Men han skal jo have et eller andet.. Af hans lillebror får han puslespil.. 

Vi ville rigtig gerne give ham en af flyvemaskinerne fra "Planes".. Men alt hvad vi kan finde er enten meget småt, eller fjernstyret.. Og han bryder sig ikke om fjernstyrede ting..

Anmeld

29. marts 2014

Aabye

Roselil skriver:

Elias fik en garage til alle bilerne Ellers de der geometrimagneter til at bygge med, oplevelser som teater/cirkus/zoo

Garage til bilerne har han også.. -.-'

Marcus er det eneste barnebarn og oldebarn, bortset fra hans lillebror, der er i familien. 
Så min familie har det med at give drengene alt muligt.. 

Synes godt nok ikke det er særlig nemt, lige med ham her.. 

Anmeld

29. marts 2014

MyLove E

Min søn bliver også 3 år

Han ønsker sig

Bruder gyllevogn og mejetærskere -Også nok nogle flere kreative ting.

Hvad med :

Brætspil ; Lille Storm, vendespil, billedlotteri, puslespil

Bruder køretøj

BRIO tog ( kan ikke huske om i havde det)

Anmeld

29. marts 2014

LinLin

Hos min på 3 (+1/2) hitter:

Thomas tog (træbane han har arvet fra storebror)
Bruder-køretøjer
Flyvemaskiner (dem af metal fra disney-filmen)
Legekøkken (+kaffemaskine og kasseapparat)
Photo safari (brætspil)
Cirkeline-film
Film med Thomas tog

Anmeld

29. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Aabye skriver:

Jeg er selv ret kreativt anlagt, så alt sådan noget med vandfarver, farveblyanter, tuscher osv har vi også i kæmpe overflod.. Farvekridt har han massere af for sidste år.. Støvsugeren er han bange for, så det går nok ikke lige her.. :p hihi... 

Ja og bageting har han også massere af.. 

Ja og for at det ikke skal være helt løgn, så har han lige fået nye opbevaringskasser til hans legetøj.. 

Synes faktisk ikke at han mangler noget.. Men han skal jo have et eller andet.. Af hans lillebror får han puslespil.. 

Vi ville rigtig gerne give ham en af flyvemaskinerne fra "Planes".. Men alt hvad vi kan finde er enten meget småt, eller fjernstyret.. Og han bryder sig ikke om fjernstyrede ting..

hehe ja så er det svært

hmmm....

hvad med legetøj til udenfor???

ting til stranden eller skoven alt efter hvor I bor henad...

Diverse dvd'er med yndlingsserierne???

Ny seng?

få lov til at vælge noget nyt tapet og tæppe til værelset???

lige mine bedste ideer ellers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.