Fødselsdagsgave til 3 årig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2014

Sannemor4

Aabye skriver:

Ja min dreng har fødselsdag om 14 dage.. 
Og ja.. Jeg ved overhovedet ikke hvad vi skal give ham.. Vi har selvfølgelig sendt en ønskeliste ud.. Men jeg ville jo gerne give ham noget andet end det der står der.

Jeg ved at han får en cykel (der er nemlig et par stykker i familien der er gået sammen om en).. Cykelhjelm og sådan noget har han, så det kan vi ikke give ham.. Han har Lego i massevis, så meget at vi faktisk har frabedt os at få mere Lego til ham.. Biler som han ellers leger meget med, har han jo også et hel hav af... 

Kom frisk med nogen gode ideer..

Altså man kan jo få de der sko som blinker, det synes små børn altid er vildt sjovt. VAr det ikke en god ide?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

Aabye

Wampires skriver:

hehe ja så er det svært

hmmm....

hvad med legetøj til udenfor???

ting til stranden eller skoven alt efter hvor I bor henad...

Diverse dvd'er med yndlingsserierne???

Ny seng?

få lov til at vælge noget nyt tapet og tæppe til værelset???

lige mine bedste ideer ellers

Disney dvd'er har vi næsten alle sammen af.. :s han har fået dem jeg havde som barn, plus en masse nye.. Han gider dem ikke.. Øv.. 

Tapet kan vi ikke sætte op.. Vi bor i lejebolig, og skal forhåbentlig snart flytte.. Så gider jeg ikke lige besværet med at sætte nyt tapet op :p 

Skov og strand har vi desværre ikke noget af i nærheden, og udendørslegetøj har han massere af.. Ny seng har han egentlig fået, og det var egentlig en fødselsdagsgave.. MEN, han fik den for et stykke tid siden, jeg fik nemlig et tilbud jeg ikke kunne sige nej til, så han forstår jo ikke at den var en fødselsdagsgave.. 

Øøøøj jeg er besværlig.. :p 

Anmeld

29. marts 2014

Aabye

LinLin skriver:

Hos min på 3 (+1/2) hitter:

Thomas tog (træbane han har arvet fra storebror)
Bruder-køretøjer
Flyvemaskiner (dem af metal fra disney-filmen)
Legekøkken (+kaffemaskine og kasseapparat)
Photo safari (brætspil)
Cirkeline-film
Film med Thomas tog

Hvor store er de flyvemaskiner der?

Jeg har ledt og ledt og ledt, det eneste jeg kan finde er enten sådan nogen bitte små nogen.. Eller også er de fjernstyrede.. Og han kan ikke lide fjernstyrede ting, han bliver nærmest direkte bange for dem :/

Lege køkken fik han da han var 1 år, og det har ikke den vilde interesse, han har faktisk ikke leget med det i halvandet år snart.. Thomas tog film har han, og Bruder køretøjerne har han også en masse af.. Folk gik helt i selvsving til hans 2 års fødselsdag fordi vi ønskede os det til ham, så han fik nærmest udelukkende Bruder køretøjer.. 

Anmeld

29. marts 2014

Aabye

Sannemor4 skriver:

Altså man kan jo få de der sko som blinker, det synes små børn altid er vildt sjovt. VAr det ikke en god ide?? 

Hmmm..

Han har lige fået to nye par sko.. :s Synes ikke lige han skal have et 3. par..  

Anmeld

30. marts 2014

Dinsen

Kan han lide musik?
Så har B-TOYS en fantastisk "orkester grav"

Sommerjakke
Sandaler
Badetøj med sol beskyttelse
Men lyder ik li til han mangler det helt store. - sæt pengene ind på en konto så er der når han mangler et eller andet :-)

Anmeld

30. marts 2014

GUSO

Bobles
Telt
Sovepose
Fiskestang
Biograftur
Spil
iPad
Anlæg
Musik
Instrumenter

Anmeld

30. marts 2014

LinLin

Hvor store er de flyvemaskiner der?

Jeg har ledt og ledt og ledt, det eneste jeg kan finde er enten sådan nogen bitte små nogen.. Eller også er de fjernstyrede.. Og han kan ikke lide fjernstyrede ting, han bliver nærmest direkte bange for dem :/

Lege køkken fik han da han var 1 år, og det har ikke den vilde interesse, han har faktisk ikke leget med det i halvandet år snart.. Thomas tog film har han, og Bruder køretøjerne har han også en masse af.. Folk gik helt i selvsving til hans 2 års fødselsdag fordi vi ønskede os det til ham, så han fik nærmest udelukkende Bruder køretøjer.. 

De er 10 cm eller noget - passer lige til en lille hånd

Købt i br og toyRsrus

Anmeld

30. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Aabye skriver:

Disney dvd'er har vi næsten alle sammen af.. :s han har fået dem jeg havde som barn, plus en masse nye.. Han gider dem ikke.. Øv.. 

Tapet kan vi ikke sætte op.. Vi bor i lejebolig, og skal forhåbentlig snart flytte.. Så gider jeg ikke lige besværet med at sætte nyt tapet op :p 

Skov og strand har vi desværre ikke noget af i nærheden, og udendørslegetøj har han massere af.. Ny seng har han egentlig fået, og det var egentlig en fødselsdagsgave.. MEN, han fik den for et stykke tid siden, jeg fik nemlig et tilbud jeg ikke kunne sige nej til, så han forstår jo ikke at den var en fødselsdagsgave.. 

Øøøøj jeg er besværlig.. :p 

Hehe mente ikke Disney da det er en hel film og det kan vores heller ikke sidde stille til

Mente med serierne som f.eks. Byggemand Bob, Traktor Tom, Doctor Mcstuffins, Thomas Tog osv osv

Bamse og Kylling er faktisk et hit her

Hvad med at male sengen sammen med ham i hans yndlingsfarve?

Der  var en eller anden idé med hans værelse jeg glemte igen da manden lige havde noget han skulle vise mig...

Anmeld

30. marts 2014

Aabye

Dinsen skriver:

Kan han lide musik?
Så har B-TOYS en fantastisk "orkester grav"

Sommerjakke
Sandaler
Badetøj med sol beskyttelse
Men lyder ik li til han mangler det helt store. - sæt pengene ind på en konto så er der når han mangler et eller andet :-)

Han kan godt lide musik.. 
Har aldrig hørt om det der B-Toys.

Sommerjakke har han (fra sidste år), sandalerne kan han indtil videre også passe fra sidste år, så der vil jeg ikke ud og købe nye.. Ja og badetøj har han også fra sidste år.. Han vokser ikke specielt meget lige nu.. :/ 

Det kan godt være det ender med at jeg bare smider nogen penge i hans sparegris... Det kan jo være der kommer noget i løbet af året som han bare MÅ have.. 

Anmeld

30. marts 2014

Dinsen

Han kan godt lide musik.. 
Har aldrig hørt om det der B-Toys.

Sommerjakke har han (fra sidste år), sandalerne kan han indtil videre også passe fra sidste år, så der vil jeg ikke ud og købe nye.. Ja og badetøj har han også fra sidste år.. Han vokser ikke specielt meget lige nu.. :/ 

Det kan godt være det ender med at jeg bare smider nogen penge i hans sparegris... Det kan jo være der kommer noget i løbet af året som han bare MÅ have.. 

min søn elsker den... og bruger massere af tid, både mor og far kan også lege med

du får li en klip fra youtube

http://m.youtube.com/watch?v=Pkq7_awSflc

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.