Update på "hyppige plukveer og smerter + tyngde "

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2014

LMX

Jeg vil lige prøve at berolige dig en smule.

Blodansamlinger i livmoderen (hæmatomer) behøver IKKE at være farligt for baby og blødning som følge heraf har ikke nødvendigvis indvirkning på din graviditet.
Du skal  bare være klar over at en evt blødning kan være meget voldsom når den opstår. 

Nu hvor du er så langt henne så sidder din graviditet heldigvis ret godt fast i din livmoder og jeg vil vove den påstand at en evt kraftig blødning ikke vil rive bæbs med ud.

Jeg taler af erfaring. Min sidste graviditet døjede jeg indtil uge ca 24 med hæmatomer i toppen af livmoderen som gav blodstyrtninger ca 2-3 gange om ugen. 

Det er vigtigt at du holder dig så meget på sofaen som muligt da du skal prøve at undgå at fremprovokere blødningerne.

Blodansamlingerne optages af kroppen og behøver ikke komme ud som styrtninger. Så hvis du er heldig opdager du måske slet ikke at de forsvinder.

Ønsker dig alt det bedste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

LMX

LMX skriver:

Blodansamlinger i livmoderen (hæmatomer) behøver IKKE at være farligt for baby og blødning som følge heraf har ikke nødvendigvis indvirkning på din graviditet.
Du skal  bare være klar over at en evt blødning kan være meget voldsom når den opstår. 

Nu hvor du er så langt henne så sidder din graviditet heldigvis ret godt fast i din livmoder og jeg vil vove den påstand at en evt kraftig blødning ikke vil rive bæbs med ud.

Jeg taler af erfaring. Min sidste graviditet døjede jeg indtil uge ca 24 med hæmatomer i toppen af livmoderen som gav blodstyrtninger ca 2-3 gange om ugen. 

Det er vigtigt at du holder dig så meget på sofaen som muligt da du skal prøve at undgå at fremprovokere blødningerne.

Blodansamlingerne optages af kroppen og behøver ikke komme ud som styrtninger. Så hvis du er heldig opdager du måske slet ikke at de forsvinder.

Jeg fødte forøvrigt til termin og ikke for tidligt...

Anmeld

29. marts 2014

LMX

Tyngde og smerter er helt normalt ved hæmatomer.. Du kan sammenligne det med at din livmoder har fået et blåt mærke.

Anmeld

29. marts 2014

isabellasmor

LMX skriver:

Dejligt at hører! Jeg har ikke blødt under graviditeten , så håber det bliver ved sådan. Men blodansamlingen er kommet her , da den ellers ville være opdaget (har været til mange scanninger) det passer også med at jeg nemlig fik voldsomme smerter på maven, lige der hvor blodansamlingen er. Jeg spurgte om det kunne være moderkagen der havde løsnet sig eller rykket sig "det kan jeg ikke svarer på, jeg kan jo ikke kigge derind" øh nej okay  Men altså fik jo som sagt blot afvide at jeg skulle regne med at bløde og derved føde og miste hende. Så det var fedt  Jo så spurgte hun om jeg havde tendens til blodpropper  Men den fik jeg heller ikke forklaret, altså, hvorfor spørg du om det? Er det fordi det kan være pga blodprop i moderkagen eller hvad?! 

Anmeld

29. marts 2014

Louises

Jeg havde en blodansamling i min livmoder dog lige lidt tidligere i graviditeten og begyndte også at styrt bløde, men min datter er nu 6 måneder og født til termin:-) 

Anmeld

29. marts 2014

ønskebørn74

isabellasmor skriver:

Øv det var da også meget tidligt  Men det gik godt? 

Jeg blev stickset, der var ikke noget ..... Har ellers haft blærebetændelse 3 gange, så troede også, men nej 

De ville ikke dyrke min.. Og få dage senere var det for sent..

Og ja drengene har det fint, men de første 2,5 md var røv og nøgler.. 

Her er de.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.