Hej alle. Jeg er hjemme igen. Jeg blev scannet og de målte livmoderhalsen, fin længde åbenbart! Når, blev så scannet alm. Og hov, der var åbenbart en kæmpe blodansamling inde i livmoderen!! Jeg blev sendt hjem med følgende meget forvirrende beskeder:
jeg skal slappe af og se tiden an mht job på mandag. Jeg skal komme igen hvis jeg får flere smerter, eller hvis jeg begynder og bløde.
Begynder jeg og bløde så er der ikke noget og gøre når jeg ikke er længere henne, men bonus Info (ud i den blå luft) man anser barnet for levedygtigt efter uge 24.
Okay, så jeg kan godt regne med at føde så tidligt? Det må man næsten gå udfra er deres vurdering eftersom jeg får den Info?
Jeg skulle (selv) give besked ved md scanning på torsdag, om at jeg har en blodansamling som de skal scanne efter også, og er den der stadig (Øhm den er der vel stadig medmindre jeg begynder og bløde?) så skulle der en ekstra med ind og vurdere hvad så....
Vurdere hvad, som i ikke vil vurdere nu? Jeg får jo bare afvide at enten sker der noget og ellers gør der ikke, men indtil uge 24 kan de ikke gøre noget og så er det blot en sen abort!
Det er simpelthen perfekt, at blive sendt hjem med flere spørgsmål end man kom ind med ! 

Anmeld