Update på "hyppige plukveer og smerter + tyngde "

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.066 visninger
25 svar
17 synes godt om
28. marts 2014

isabellasmor

Update. Jeg ringede til 1813, og det endte med jeg blev hentet af Falck, nu er jeg lige blevet undersøgt og min livmoder er meget kort. Jeg er ikke åbnet, men den er ikke særlig lang, og så siger hun "enten er den bare sådan og ellers er det måske en begyndende fødsel og så er der jo ikke nogen vej tilbage når du ikke er længere henne"

Fedt at blive spist af med den ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2014

Bak

isabellasmor skriver:

Update. Jeg ringede til 1813, og det endte med jeg blev hentet af Falck, nu er jeg lige blevet undersøgt og min livmoder er meget kort. Jeg er ikke åbnet, men den er ikke særlig lang, og så siger hun "enten er den bare sådan og ellers er det måske en begyndende fødsel og så er der jo ikke nogen vej tilbage når du ikke er længere henne"

Åh nej. Håber det bedste for jer!

Anmeld

28. marts 2014

isabellasmor

Bak skriver:

Åh nej. Håber det bedste for jer!

Tak 

Anmeld

28. marts 2014

Carina:-)

Pas på dig selv 

Anmeld

28. marts 2014

M&N

isabellasmor skriver:

Årh nej. Håber virkelig ikke det er begyndende fødsel når du ikke er længere henne. Håber du efter denne oplevelse, kan få blive aflastet og få lidt ro på derhjemme.

Anmeld

28. marts 2014

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
isabellasmor skriver:

Tak 

Mit råd til dig, er at blive sengeliggende... Livmoderhalsen kan godt blive længere igen, men det kræver fuldstændig ro..

ydermere så kan du altså få lagt en cerklage.. Hvor langt er du nu?

Mette

Anmeld

28. marts 2014

Trekløver(:

isabellasmor skriver:

Håber det bedste for dig slap af så meget du kan.

Anmeld

28. marts 2014

Frk.S

Åh! Håber det bedste.

Er du så blevet beordret til hvile eller andre forholdsregler?

Anmeld

28. marts 2014

Muffinmus

Fik de så stickset dig???? 

Anmeld

28. marts 2014

isabellasmor

Hej alle. Jeg er hjemme igen. Jeg blev scannet og de målte livmoderhalsen, fin længde åbenbart! Når, blev så scannet alm. Og hov, der var åbenbart en kæmpe blodansamling inde i livmoderen!! Jeg blev sendt hjem med følgende meget forvirrende beskeder: 

jeg skal slappe af og se tiden an mht job på mandag. Jeg skal komme igen hvis jeg får flere smerter, eller hvis jeg begynder og bløde. 

Begynder jeg og bløde så er der ikke noget og gøre når jeg ikke er længere henne, men bonus Info (ud i den blå luft) man anser barnet for levedygtigt efter uge 24. 

Okay, så jeg kan godt regne med at føde så tidligt? Det må man næsten gå udfra er deres vurdering eftersom jeg får den Info? 

Jeg skulle (selv) give besked ved md scanning på torsdag, om at jeg har en blodansamling som de skal scanne efter også, og er den der stadig (Øhm den er der vel stadig medmindre jeg begynder og bløde?) så skulle der en ekstra med ind og vurdere hvad så.... 

Vurdere hvad, som i ikke vil vurdere nu? Jeg får jo bare afvide at enten sker der noget og ellers gør der ikke, men indtil uge 24 kan de ikke gøre noget og så er det blot en sen abort! 

Det er simpelthen perfekt, at blive sendt hjem med flere spørgsmål end man kom ind med ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.