Update på "hyppige plukveer og smerter + tyngde "

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2014

VIPpigen

Hvad... Ej, nu må de da lige... Har du fået besked på at blive sengeliggende, eller en sygemelding, hvis du ikke har det... De må da sætte lidt ind, imens der stadig kan gøres noget.

Jeg har fået at vide at bliver min livmoderhals kortere end 2 1/2 cm, så bliver jeg sygemeldt, og skal holde mig i ro, er det ikke muligt derhjemme må jeg indlægges... 

Syntes det er en rigtig strid bemærkning hun kommer med... Og det er virkelig ikke iorden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2014

Goggelogge

Du får et kæmpe kram her fra og lov mig du tager den med ro og ikke tager på arbejde..

Anmeld

28. marts 2014

modesty

Update. Jeg ringede til 1813, og det endte med jeg blev hentet af Falck, nu er jeg lige blevet undersøgt og min livmoder er meget kort. Jeg er ikke åbnet, men den er ikke særlig lang, og så siger hun "enten er den bare sådan og ellers er det måske en begyndende fødsel og så er der jo ikke nogen vej tilbage når du ikke er længere henne"

Fedt at blive spist af med den ! 

Åh, hvor hårdt! Jeg fik nogenlunde samme besked da jeg døjede med rigtig mange plukveer, det er bare ikke det man har brug for at høre.

Jeg synes at du skal ringe og snakke med din JM, eller ringe til den afdeling du blev undersøgt på og bede om noget mere information. Du skal ikke gå rundt og føle dig uinformeret.

Anmeld

28. marts 2014

Lukas&Liam<3

Blodansamlingen kan godt gå væk uden du begynder at bløde. Det gjorde min. Der var jeg dog kun 6-8 uger henne mener jeg.

Anmeld

28. marts 2014

MorDk

KRAM  sikke en behandling...

Anmeld

29. marts 2014

isabellasmor

Jeg kan bare kun finde på nettet at man har født for tidligt osv når man har en blodansamling på dette tidspunkt 

Anmeld

29. marts 2014

modesty

isabellasmor skriver:

Jeg kan bare kun finde på nettet at man har født for tidligt osv når man har en blodansamling på dette tidspunkt 

På mandag skal du ringe til læge eller JM og kræve at få noget mere information. Det må være ulideligt at gå rundt og ikke vide hverken fra eller til. 

Anmeld

29. marts 2014

isabellasmor

modesty skriver:

På mandag skal du ringe til læge eller JM og kræve at få noget mere information. Det må være ulideligt at gå rundt og ikke vide hverken fra eller til. 

jeg ringer til min læge mandag morgen

Anmeld

29. marts 2014

ønskebørn74

isabellasmor skriver:

Update. Jeg ringede til 1813, og det endte med jeg blev hentet af Falck, nu er jeg lige blevet undersøgt og min livmoder er meget kort. Jeg er ikke åbnet, men den er ikke særlig lang, og så siger hun "enten er den bare sådan og ellers er det måske en begyndende fødsel og så er der jo ikke nogen vej tilbage når du ikke er længere henne"

Fedt at blive spist af med den ! 

Blodansamlingen kan sagtens gå i sig selv igen.. Det gjorde min.. Bliv stickset for urinvejs infektion..

Ved mig var det det der var skyld i ekstra plukveer, forkortet livmoderhals og for tidlig fødsel..

Gik i fødsel 30+3 og fødte 30+5..

Anmeld

29. marts 2014

isabellasmor

ønskebørn74 skriver:

Blodansamlingen kan sagtens gå i sig selv igen.. Det gjorde min.. Bliv stickset for urinvejs infektion..

Ved mig var det det der var skyld i ekstra plukveer, forkortet livmoderhals og for tidlig fødsel..

Gik i fødsel 30+3 og fødte 30+5..

Øv det var da også meget tidligt  Men det gik godt? 

Jeg blev stickset, der var ikke noget ..... Har ellers haft blærebetændelse 3 gange, så troede også, men nej 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.