Kære du
Jeg havde det på samme måde som dig! Og jeg skammede mig big time over det! Vores datter har vi fået hjælp til, vi har glædet os og hun er så planlagt som hun nærmest kan være, og alligevel skyllede der ikke en bølge af kærlighed ind over mig, som alle jo snakker om! Ja hun var sød og dejlig, men jeg blev slet ikke mor på den måde jeg havde regnet med....
Jeg fik det først bedre, da jeg begyndte at tale om, at jeg faktisk ikke havde den store morfølelse, at jeg altså skulle have tid til at lære mit barn at kende og den lykkerus, alle snakkede om, den havde jeg bare ikke! Jeg oprettede faktisk et anonymt indlæg herinde... Da jeg læste, at der var andre der havde haft det som mig, tænkte jeg at de var utrolig modige, sådan at stå frem og sige det, og der ville jeg helt sikkert aldrig komme til... Men det gjorde jeg, nu sidder jeg her og skriver til dig, at du ikke er alene! For det er du ikke!
Jeg vil anbefale dig, at finde nogen, du stoler på og snakke med dem om det, og hvis det er læge eller sp så brug dem.
Kærligheden til min datter vokser dag for dag, og jeg synes hun er den dejligste, skønneste og mest fantastiske lille pige og jeg elsker hende over alt på jorden! Men starten var lidt svær og det var hårdt for mig, men jeg kom om på den anden side og ja jeg skulle altså lære den lille miniput at kende før det faldt på plads for mig.
Jeg håber du er blevet beroliget lidt i, at du ikke er alene! Og Thea var ældre end 7 uger, før det ligesom kom til mig, og jeg havde ikke en fødselsdepression! Jeg var også trist og nervøs for om det nogensinde blev normalt, men det blev det og jeg var mest af alt trist over, at jeg var bange for, at jeg var den eneste i hele verden, der havde det sådan! Da jeg opdagede at jeg ikke var alene, hjalp det langsomt...

til dig