De skide størrelser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2014

L&V

LilleSmølf skriver:

Yup, det er nøjagtigt samme størrelser. Hvis man lægge dem oven på hinanden flugter kanterne helt præcist (:

Arh men det er jo crasy det tror jeg jeg ville skrive til fabrikanten for det må da næsten være en fejl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

LilleSmølf

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Arh men det er jo crasy det tror jeg jeg ville skrive til fabrikanten for det må da næsten være en fejl

Nårh, jamen det er ikke samme producent (:

Men synes bare at en str. 74 burde være en str. 74 UANSET hvilket mærke man køber. Det andet er jo bare åndssvagt og pisse besværligt.

Anmeld

27. marts 2014

L&V

LilleSmølf skriver:

Men synes bare at en str. 74 burde være en str. 74 UANSET hvilket mærke man køber. Det andet er jo bare åndssvagt og pisse besværligt.

Årh så faldte 5øren. Der er mega stor forskel. Min søn er 8måneder og vejer 10kg og er 77cm han har tøj fra 68-80 i blandede mærker som han passer

Anmeld

27. marts 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
LilleSmølf skriver:

Helt enig, men sådan er det bare overhovedet ikke 

Vores erfaring med Mikk-Line er at det er stort i størrelsen - min datter, har haft 92 i termotøj, selvom hun har været i 98/104 i meget andet tøj 

Color-Kids termotøj er til gengæld super småt i det...

Det er en jungle...

//Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.