De skide størrelser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2014

modesty

LilleSmølf skriver:

Jo, vi kan godt returnere det men da det er outlet har de kun større størrelser, så dét fungerer desværre ikke. Jeg orker ikke at rende rund til posthus og tilbage og det skal nok blive brugt til efteråret.

Og vi køber tit brugt Det var bare fordi han starter i VS i næste uge og der skulle købes en del, så var det lidt nemmere fra en webshop i stedet for at betale fragt til 4-5 forskellige personer

Ja, det kommer nok til at passe fint til efteråret. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

Carina:-)

FarMartin skriver:

Vi kører også bevidst 2-3 størrelser for stort og smøger op... det er næsten lidt hipt :-)

2-3 str for stort?

Kan barnet godt bevæge sig rundt så?

Jeg ville selv være ked af at skulle gå rundt i for stort tøj og sko...

Anmeld

27. marts 2014

Bak

LilleSmølf skriver:

Årh, det er slet ikke pga. udseendet da

Han kravler bare enormt meget og så hjæper det ikke at smøge termosæt op. Vi forsøgte med det han havde i forvejen men det ruller sig bare ud igen og han kan ikke kravle nogen vegne på den måde. Hvis jeg ruller/folder buksebenene kommer det op over knæene, så lange er de. Og de gider bare ikke blive siddende.

Må man evt. sætte en sikkerhedsnål i, eller er det for farligt? Hvordan får du din datters tøj til at forblive opsmøget? (:

Min datter går jo, så på en eller anden måde blive det bare siddende Men hun samler rigtigt meget sand i folderne, det skal man lige huske, inden man folder dem ud indenfor
Jeg tror ikke, jeg ville bruge en sikkerhedsnål. Synes det lyder lidt farligt.

Tja, du kan jo prøve at købe et termosæt i bilka fx. i en mindre størrelse. Det er billigere og fungerer udmærket, særligt i den alder, hvor det ikke slides så meget. Så har du noget, der virker her og nu... Ellers kender du måske nogen, du kan arve lidt fra?

Anmeld

27. marts 2014

lineog4

Nu har jeg Føtex lige i baghaven så det er for det meste der jeg køber (er sikker på Kvickly og Bilka osv er præcis lige så godt) og jeg har aldrig kunne klage over hverken regntøj eller termotøj.... Holdt til flere børn og siddet fint og .... God pris, lige købt for 99kr. Og ellers er det også i genbrugsen jeg køber termotøj og regntøj, måske fordi jeg ikke synes vi får brugt det særlig flittigt.

Anmeld

27. marts 2014

tarkoflen

Jeg ville ikke sætte en sikkerhedsnål i og er sikker på at han ikke må bruge det i vuggestuen med sådan en i

Men hvis det er, kan du jo sy det fast, så du bare kan fjerne stingene, når han bliver større? Det ville jeg gøre

Anmeld

27. marts 2014

LilleSmølf

Bak skriver:

Min datter går jo, så på en eller anden måde blive det bare siddende Men hun samler rigtigt meget sand i folderne, det skal man lige huske, inden man folder dem ud indenfor
Jeg tror ikke, jeg ville bruge en sikkerhedsnål. Synes det lyder lidt farligt.

Tja, du kan jo prøve at købe et termosæt i bilka fx. i en mindre størrelse. Det er billigere og fungerer udmærket, særligt i den alder, hvor det ikke slides så meget. Så har du noget, der virker her og nu... Ellers kender du måske nogen, du kan arve lidt fra?

Nej, jeg synes jo også at det lyder ret dumt med sikkerhedsnål, men der er bare ikke vildt meget at gøre når det er for lange.

Dog har vi (lykkeligt) fundet ud af, at selvom størrelserne på begge termobukser er ens, har de nye termobukser elastik forneden så det virker til at de måske bliver siddende.

Og ellers smutter vi da i Bilka, det er vi da absolut ikke for fine til

Tak!

Anmeld

27. marts 2014

LilleSmølf

lineog4 skriver:

Nu har jeg Føtex lige i baghaven så det er for det meste der jeg køber (er sikker på Kvickly og Bilka osv er præcis lige så godt) og jeg har aldrig kunne klage over hverken regntøj eller termotøj.... Holdt til flere børn og siddet fint og .... God pris, lige købt for 99kr. Og ellers er det også i genbrugsen jeg køber termotøj og regntøj, måske fordi jeg ikke synes vi får brugt det særlig flittigt.

Jeg er bare ikke så ofte i Føtex/Bilka så tænkte ikke videre over, at de også har børnetøj.

Vi har faktisk haft købt en brugt flyverdragt, der er mærket fra Føtex, og den fungerede udmærket. Ingen problemer dér, så vi går da bare ned og kigger i Føtex først næste gang

Vi er begge på SU så det er ikke fordi vi går efter mærker, udelukkende fordi det var et super fint tilbud og jeg kunne bestille hjemmefra (:

Anmeld

27. marts 2014

LilleSmølf

tarkoflen skriver:

Jeg ville ikke sætte en sikkerhedsnål i og er sikker på at han ikke må bruge det i vuggestuen med sådan en i

Men hvis det er, kan du jo sy det fast, så du bare kan fjerne stingene, når han bliver større? Det ville jeg gøre

Nej, jeg vil heller ikke sætte en sikkerhedsnål i. Men det var bare det eneste (dårlige) alternativ jeg ummidelbart kunne finde

Overvejede også at sy det fast men... tja, skal vi nøjes med at sige, at jeg er en smuuule dårlig til den slags håndarbejde?

Han gror alligevel som ukrudt så mon ikke han snart vokser sig ind i det alligevel. Og til næste gang kan jeg så lære at købe overtøj når han HAR prøvet det.

Anmeld

27. marts 2014

L&V

Er ærmelængden også den samme det er ofte der man kan se forskel ikke altid på længden af feks jakken.. Vi var ude og prøve soft shell dragte våde fra mikk-line og molo str 74 og 86 havde stort set samme længde fra skuldre til skridt også var der så bare 10-15 cm længere ben og ærmer på den i str 86..

Anmeld

27. marts 2014

LilleSmølf

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Er ærmelængden også den samme det er ofte der man kan se forskel ikke altid på længden af feks jakken.. Vi var ude og prøve soft shell dragte våde fra mikk-line og molo str 74 og 86 havde stort set samme længde fra skuldre til skridt også var der så bare 10-15 cm længere ben og ærmer på den i str 86..

Yup, det er nøjagtigt samme størrelser. Hvis man lægge dem oven på hinanden flugter kanterne helt præcist (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.