Til januarudsalget købte jeg termosæt + to sæt regntøj til ungen, i str. 80. Han brugte der str. 74 og det var et sats for vi ved jo ikke hvor hurtigt han vokser, da det kommer i perioder, men hellere for stort som han evt. kan bruge til efteråret.
Nå, men han starter vuggestue nu på tirsdag og str. 80 er lidt en joke. Det er okay, vi bestiller så 2 x termosæt og 2 x regntøj til ham i str. 74 som han altså har brugt længe. Mens jeg åbner pakken i dag siger jeg til min kæreste, "Nu skal du se at den str. 74 er nøjagtigt samme størrelse som de ting han har i str. 80".
Og gæt hvad?

Det er SÅ meget den samme størrelse at det passer ned til den mindste millimeter. Som en "bonus" har de sendt str. 80/86 i strømpebukser i stedet for den 74/80 jeg bestilte.
Så ja, nu skal vi enten lade ungen sidde og ligne én, der er ved at drukne i overtøj eller investere flere penge i mere overtøj.

Vi har købt Mikk-Line men det er jo så tydeligtvis langt fra alderssvarende. Er der nogen, der kan anbefale noget ordenligt overtøj (termo + regntøj) der ikke koster det hvide ud af øjnene og faktis er alderssvarende? (:
Anmeld