Janey skriver:
Jeg vil ikke anbefale at købe et New York Pass. Jeg har kigget på det til nogle af vores ture og især den første, hvor vi ville se mange af de gængse attraktioner, men en hurtig beregning af, hvad det koster at komme ind til attraktionerne og, hvor mange dage man ville være nødt til at købe "passet" til, har vist sig ikke at kunne betale sig.
De attraktioner, du nævner i dit første indlæg, koster samlet $93 (+$22 for Guggenheim som ikke er med i New York Pass). I skal bruge minimum 2 dage for at se dem, og det koster $130 for et 2 dages pas. (NBC Studios er forøvrigt lukket pt, men når måske at åbne før I skal af sted)
Kom lige til at se, at min indlæg faktisk er lidt misvisende. Når jeg skriver, at I skal bruge minimum 2 dage til at se de attraktioner, du nævner i dit indlæg, mener jeg kun de 5, I skal betale entré for (Frihedsgudinden/Ellis Island, NBC, Empire og MOMA). Med de øvrige ting du har listet, og dem jeg kan se du har tilføjet i dine senere indlæg, mener jeg ikke I har meget tid til at se andre af de ting, der er inkludereti passet. Især ikke hvis I også vil shoppe, se musical osv.
Omkring shopping kom jeg til at tænke på, at der var mulighed for at tage en tur i Woodbury Commons Outlet, men det er en tur, der tager en hel dag, så der er måske ikke helt plads i programmet. Det er i hvert fald noget, jeg kunne ville priotere, hvis shopping er en væsentlig del af turen
Anmeld