Turen går til New York!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2014

Pige2009

Mor i Aarhus skriver:

Når jeg er i New York, elsker jeg:

Picnic i Central Park med mad fra Whole Foods Market (og måske en lille tømmemænds-lur)

Shopping, cafe, mærke atmosfæren, samle inspiration, se på mennesker i Greenwich Villige og Williamsburg - Brooklyn

Weekendbrunch i Harlem, efterfulgt af et spontant besøg på et af de små uafhængige jazz/soul museer, der ligger rundt omkring.

Koncert på Birdland. Nogle af verdens dygtigste jazzmusikere optræder her og stemningen er indbegrebet af New York for mig.  http://www.birdlandjazz.com/

Sen aftensmad i Little Italy. 

Gode steder, I allerede har på listen. Jeg synes at Ellis Island er meget spændende. Tag det i samme hug, som Frihedsgudinden - så slipper I for at stå i kø to gange (køen kan virkelig være lang, men det plejer at gå relativt hurtigt)

Rigtig god tur. New York slår aldrig fejl 

Super - mange tak! Vi regner ikke med at skulle af på Liberty Island men vil egentlig kun se Frihedsgudinden fra havet og så bruge noget tid på Ellis Island i stedet

Little Italy og Harlem er hermed sat på listen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2014

Janey

Profilbillede for Janey
bøllen skriver:

Hvis du kan anbefale gode spisesteder til børnefamilie vil jeg gerne se dem  

Jeg har aldrig haft børn med til NYC, så der er desværre ikke så mange børnevenlige restaurenter på listen, men Tick Tock Diner, der er en del af Hotel New Yorker er i hvert fald børnevenlig. Den ligger på hjørnet af 34th street og 8th Avenue.

En af mine veninder var derovre for et par år siden med svigerfamilien, og der var et barn med, så jeg kan lige høre hende, om hun har nogle anbefalinger. De havde godt nok lejet en lejlighed uden at vide, at det var ulovligt, så de spiste en del der.

Anmeld

28. marts 2014

Janey

Profilbillede for Janey
Baagøe skriver:

Vi skal også til Top of the rock, da det skulle være det bedste spot ud over byen. Men vi vil også gerne til Empire State Building - bare så vi kan sige, at vi har været der

Vi har købt et New York Pass, hvor man får gratis adgang til mere end 80 forskellige attraktioner, hvilket sparer os en masse penge. Har I også det?

http://www.newyorkpass.com/En/

Jeg vil ikke anbefale at købe et New York Pass. Jeg har kigget på det til nogle af vores ture og især den første, hvor vi ville se mange af de gængse attraktioner, men en hurtig beregning af, hvad det koster at komme ind til attraktionerne og, hvor mange dage man ville være nødt til at købe "passet" til, har vist sig ikke at kunne betale sig.

De attraktioner, du nævner i dit første indlæg, koster samlet $93 (+$22 for Guggenheim som ikke er med i New York Pass). I skal bruge minimum 2 dage for at se dem, og det koster $130 for et 2 dages pas. (NBC Studios er forøvrigt lukket pt, men når måske at åbne før I skal af sted)

Anmeld

31. marts 2014

Janey

Profilbillede for Janey
Janey skriver:

Jeg vil ikke anbefale at købe et New York Pass. Jeg har kigget på det til nogle af vores ture og især den første, hvor vi ville se mange af de gængse attraktioner, men en hurtig beregning af, hvad det koster at komme ind til attraktionerne og, hvor mange dage man ville være nødt til at købe "passet" til, har vist sig ikke at kunne betale sig.

De attraktioner, du nævner i dit første indlæg, koster samlet $93 (+$22 for Guggenheim som ikke er med i New York Pass). I skal bruge minimum 2 dage for at se dem, og det koster $130 for et 2 dages pas. (NBC Studios er forøvrigt lukket pt, men når måske at åbne før I skal af sted)

Kom lige til at se, at min indlæg faktisk er lidt misvisende. Når jeg skriver, at I skal bruge minimum 2 dage til at se de attraktioner, du nævner i dit indlæg, mener jeg kun de 5, I skal betale entré for (Frihedsgudinden/Ellis Island, NBC, Empire og MOMA). Med de øvrige ting du har listet, og dem jeg kan se du har tilføjet i dine senere indlæg, mener jeg ikke I har meget tid til at se andre af de ting, der er inkludereti passet. Især ikke hvis I også vil shoppe, se musical osv.

Omkring shopping kom jeg til at tænke på, at der var mulighed for at tage en tur i Woodbury Commons Outlet, men det er en tur, der tager en hel dag, så der er måske ikke helt plads i programmet. Det er i hvert fald noget, jeg kunne ville priotere, hvis shopping er en væsentlig del af turen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.