Turen går til New York!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.157 visninger
23 svar
8 synes godt om
24. marts 2014

Pige2009

Hej alle.

Min veninde og jeg rejser til New York senere på året og vi skal være der i 7 hele dage. Derfor vil jeg høre om I har nogen gode fif til steder, vi skal besøge. Gerne knap så kendte steder.

Selvfølgelig skal vi se de gængse som

Frihedsgudinden
Ellis Island
Empire State Building
Ground Zero
Moma
Guggenheim
Times Square
Wall Street
NBC Studios
Etc.

Men jeg håber I har et par gode overraskelser og forslag

Kh. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

Mor Christa

En tur i central park - der er så lækkert! Hvad tid på året er det? Brooklyn bridge hvor Miranda og Steve mødes i sex and the City det store bibliotek på 5th ave, ved Ground zero er der er kæmpe designer outlet med mega billigt mærkevarertøj ) .. Soho, der er billige shoppingmulugheder.. 

Anmeld

24. marts 2014

Mor Christa

Oh ja og national museum

Anmeld

24. marts 2014

Pige2009

Mor Christa skriver:

En tur i central park - der er så lækkert! Hvad tid på året er det? Brooklyn bridge hvor Miranda og Steve mødes i sex and the City det store bibliotek på 5th ave, ved Ground zero er der er kæmpe designer outlet med mega billigt mærkevarertøj ) .. Soho, der er billige shoppingmulugheder.. 

CP er også på listen. Fed info med designer outlet Vi planlægger at gå over Brooklyn Bridge. Og overvejer om vi skal have en SAYC-tour på et par timer!

Anmeld

24. marts 2014

Pige2009

Mor Christa skriver:

Oh ja og national museum

Yes! Den er også på listen nu Mange tak for dine input.

Anmeld

24. marts 2014

bøllen

Hej alle.

Min veninde og jeg rejser til New York senere på året og vi skal være der i 7 hele dage. Derfor vil jeg høre om I har nogen gode fif til steder, vi skal besøge. Gerne knap så kendte steder.

Frihedsgudinden
Ellis Island
Empire State Building
Ground Zero
Moma
Guggenheim
Times Square
Wall Street
NBC Studios
Etc.

Kh. Linda

Vi tar afsted tirsdag i næste uge.

Vi er blevet anbefalet

Rockefeller center fremfor Empire State.

The High  Line 

Anmeld

24. marts 2014

Annemette07

Baagøe skriver:

Hej alle.

Frihedsgudinden
Ellis Island
Empire State Building
Ground Zero
Moma
Guggenheim
Times Square
Wall Street
NBC Studios
Etc.

Kh. Linda

Vil lige tilføje at skal i i Empire statebuilding så gør det om aftenen ! Det er så smukt at se det hele lyse poppe fra :-)

Anmeld

24. marts 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Som andre skriver mangler Highline, Central Park og Brooklyn Bridge på listen, men ellers tror jeg ikke, der er plads til så meget mere på jeres liste. Man bruger hurtigt meget tid på de enkelte attraktioner, hvis man skal se dem ordentligt.

For rigtig at få indtrykket af byen NYC ville jeg tage en tur i Top of the Rock i Rockefeller Center i dagslys, da man får et rigtig godt view ud over byen og Central Park herfra, og så ville jeg tage op i Empire State Building om aftenen og se alle byens lys.

Ang. shopping er der rigtig mange muligheder. Der er den store og voldsomt menneskefyldte Century 21 ved World Trade Center Site (Ground Zero). Den er stor og der er som regel mange tilbud men også voldsomt fyldt med mennesker. Butikken har en lidt mindre og knapt så overrendt afdeling oppe omkring 67th Street. Af lignende forretninger er der Loehmanns og Burlington Coat Factory, som også begge er outlet-butikker. Er I til sko har sko-outletten DSW også nogle butikker rundt om i byen. Derudover er der naturligvis også Verdens største stormagasin Macys. Hvis I tager derhen, så husk jeres pas, så I kan fået visitor-kort, som giver 10% rabat med nogle få undtagelser.

Et andet sædvanligt indslag på vores ture til NYC er en tur forbi Bouchon Bakery i Time Warner Centeret, der ligger ved Central Park (Colombus Circle hjørnet), hvor de har fremragende kager og varm kakao. Jeg har også en liste med gode spisesteder, men anbefalingerne afhænger af jeres budget.

Hvis I ikke har været der før, så vær opmærksom på, at man meget nemt bliver afhængig af byen. Jeg er netop i gang med arrangere min 9. tur derover

Anmeld

24. marts 2014

Mor Christa

Baagøe skriver:

CP er også på listen. Fed info med designer outlet Vi planlægger at gå over Brooklyn Bridge. Og overvejer om vi skal have en SAYC-tour på et par timer!

Yes, den sex and the city tour er lækker Det kan anbefales!

Anmeld

24. marts 2014

BabyMus

Baagøe skriver:

Hej alle.

Frihedsgudinden
Ellis Island
Empire State Building
Ground Zero
Moma
Guggenheim
Times Square
Wall Street
NBC Studios
Etc.

Kh. Linda

Er du / I til chokolade? For så har jeg kun to ord at sige: Max Brenner!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.