san skriver:
sagen er den at jeg snart skal føde min baby, og så skal jeg til at vaske alt tøjet osv. Jeg kan godt lide når tøjet dufter bare lidt af vaskemiddel. Så nu tænker jeg om jeg skal vaske babys tøj i neutralt vaskemiddel, hvad gør og syntes i?
Syntes i hvert fald du skal vælge et uparfumeret vaskemiddel.... om det så er Neutral, Änglemark (bruger jeg selv) eller et andet mærke
Kodeordet er bare uparfumeret
Og så vil jeg altså lige gøre opmærksom på at hvis du vælger metoden med at vaske dit eget tøj med parfume, kan der stadig sidde rester til når du så vasker babys tøj...
Har før skrevet herinde at vi for nogle mdr. siden stod uden vaskemaskine og måtte låne min fars... han bruger dog både parfumeret vaskemiddel og skyllemiddel... men jeg kunne ikke få vasket mit tøj deri (Jeg har parfumeallergi), da det selv efter flere tomme maskine som start og så min kæreste og ungernes tøj i en vask med ekstra skyl, stadig lugtede af parfume
Så det var kun det mest nødvendig vi fik vasket i den tid... for var heller ikke meget for at ungernes tøj blev vaske deri...
Qnuz
Anmeld