vasker i tøj i vaskemiddel uden parfume i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.480 visninger
36 svar
30 synes godt om
24. marts 2014

san

sagen er den at jeg snart skal føde min baby, og så skal jeg til at vaske alt tøjet osv. Jeg kan godt lide når tøjet dufter bare lidt af vaskemiddel. Så nu tænker jeg om jeg skal vaske babys tøj i neutralt vaskemiddel, hvad gør og syntes  i?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

modesty

san skriver:

sagen er den at jeg snart skal føde min baby, og så skal jeg til at vaske alt tøjet osv. Jeg kan godt lide når tøjet dufter bare lidt af vaskemiddel. Så nu tænker jeg om jeg skal vaske babys tøj i neutralt vaskemiddel, hvad gør og syntes  i?  

Det synes jeg helt bestemt at du skal. Vi vasker alt vasketøj i svanemærket vaskemiddel. Jeg har ikke lyst til at udsætte min dreng for unødvendige kemikalier, og risikere at han får allergi.

Anmeld

24. marts 2014

Muffin_girl

san skriver:

Jeg har ingen børn. Men kan kun sige ja  

Jeg syntes helt klart du skal vaske det uden parfume, babyen har jo sin egen duft. Og bør ikke dufte af parfume. Efter min mening

Anmeld

24. marts 2014

mor88

san skriver:

Vi bruger kun neutral til lillepigen jeg kan godt blive lidt forarget når børn lugter af vaskemiddel. Det er så nemt at begrænse risikoen for parfumeallergi, så hvorfor ikke gøre det? hvis du hænger tøjet til at tørre udenfor, får det en dejlig duft

Anmeld

24. marts 2014

De3Guldklumper

Jeg vasker alt i neutralt pulver og skyllemiddel

Det giver ikke duft til tøjet men en dejlig blødhed (så længe man ikke over doser

Så gør du bare det

Anmeld

24. marts 2014

Chris86

Vi vasker næsten kun i neutral...
Det hænder at voksen sengetøjet ell. Håndklæder får et skvat skyllemiddel med duft...

Anmeld

24. marts 2014

MorDk

JA! Jeg kunne aldrig finde på at vaske mit børns tøj i andet end neutral. Jeg ved godt der er parfume osv i meget andet MEN her kan jeg vælge. Jeg kan gøre en foreskel. Jeg vil ikke være skyld i evt. parfumeallergi. Hvad de vælger at gøre som voksne skal jeg ik blande mig i. Men så længe jeg vasker tøjet bliver det i neutral. 

Anmeld

24. marts 2014

liten-mamma

san skriver:

Til min datter bruger jeg neutralt vaskepulver og neutralt skyllemiddel (for at tøjet forbliver blødt)

Mit tøj bliver vasket med neutralt vaskepulver og skyllemiddel med parfume.

Anmeld

24. marts 2014

Skouboe

Jeg bruger altid Änglamark vaskepulver og eddike som skyllemiddel på både ungernes tøj og vores eget, og det fungerer rigtigt godt. 

Jeg bruger aldrig Neutral, jeg synes simpelthen ikke det vasker ordentligt rent.

Anmeld

24. marts 2014

sulo

Neutralt og ikke andet.

Parfume allergi kommer ikke af sig selv, det opstår jo netop fordi man bliver udsat for kemikalierne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.