vasker i tøj i vaskemiddel uden parfume i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2014

san

Jeg tror også jeg vælger at vaske i neutralt de første par år... så må jeg bare dele vores vasketøj op, for kommer stadig til at vaske vores i vaskemiddel med parfume...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis man kan spare ungerne for unødige kemikalier, hvorfor så ikke gøre det? vi bruger kun neutral til sønnens tøj, vores eget får en lille skvat parfumeret skyllemiddel.  

desuden tror jeg du vil synes parfumelugten er træls på dit barn, fordi de bare dufter fantastisk i sig selv 

Anmeld

24. marts 2014

SHERO

Jeg bruger rema1000s uden parfume og har alle dage gjort det.. Selv til voksne synes jeg det er fjollet, hvorfor betale mange penge for en god parfume, for så at have sit tøj lugte at skyllemiddel

Anmeld

24. marts 2014

Lykke:)

san skriver:

sagen er den at jeg snart skal føde min baby, og så skal jeg til at vaske alt tøjet osv. Jeg kan godt lide når tøjet dufter bare lidt af vaskemiddel. Så nu tænker jeg om jeg skal vaske babys tøj i neutralt vaskemiddel, hvad gør og syntes  i?  

Alt vores tøj bliver vasket i neutral!

Anmeld

24. marts 2014

Mettefpigen

Jeg vasker med alm vaskepulver og skyllemiddel :-)

Anmeld

24. marts 2014

VIPpigen

Vores tøj vaskes alt sammen, sammen. Jeg sorterer ikke vores vasketøj i barn og voksen. Det er sorteret i farve, og jeg vasker en maskine af gangen... Det er meget sjældent der er halve maskiner (sker hvis jeg lige har vasket en maskine, og datteren har et uheld, så må maskinen i gang igen)

Og alt vores er vasket i neutral vaskepulver, og eddike som skyllemiddel. Det sker meget sjældent at jeg bruger skyllemiddel med parfume/duft i. 

Anmeld

24. marts 2014

EnGodMor

Her bliver brugt neutral vaskepulver, til børn og voksne. 

Skyllemiddel bruger vi ikke, da det bare er penge ud af lommen.

Anmeld

24. marts 2014

klmf

Synes du skal gøre som du synes bedst:-) Jeg vasker i biotex eller ariel for det meste.

Anmeld

24. marts 2014

Muffinmus

Nix, mine børn skal ikke stinke af parfume og kemi...synes det lugter skrækkeligt og slet ikke rent. Og når man krammer børn med  det får man en dunst lige i næsen..nej tak.

Anmeld

24. marts 2014

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Alt tøj vi har bliver vasket i neutral vaskepulver...

(Undtaget mandens sokker... de kan virkelig stinke, selv efter et par vaske)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.