Hjælp til gtest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2014

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Selvom billedet er meget utydeligt kan jeg godt ane en streg så du får et forsigtigt tillykke herfra

Tak

Jeg kan også selv se den, men biiib hvor er jeg  Pga restfarver m.m. Som der bliver snakket om... 

Rædsomt ikke at vide med sikkerhed Forstår godt hvis folk først tester 6+ så er må man da være sikker på et mere entydigt svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Mother-love

Anonym skriver:

Tak

Jeg kan også selv se den, men biiib hvor er jeg  Pga restfarver m.m. Som der bliver snakket om... 

Rædsomt ikke at vide med sikkerhed Forstår godt hvis folk først tester 6+ så er må man da være sikker på et mere entydigt svar

Det er super træls med den usikkerhed. Men hvis teststregen sidder i ruden når du samler testen så er den god nok. Det virker bare som om stregerne sidder langt fra hinanden når den er skilt ad.
Men det billede hvor testen er samlet, den det billede jeg snakker om. For kan godt ane noget der ligner mere end en skyggestreg

Anmeld

23. marts 2014

Kløver

Anonym skriver:

Også selvom den ses i den korrekte rude? Undskyld jeg spørger, jeg har aldrig oplevet det med Valmed (og har godt nok brugt mange)  og er derfor ret forvirret

Ikke hvis den er i ruden. Jeg ville tage en digital

Anmeld

23. marts 2014

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Det er super træls med den usikkerhed. Men hvis teststregen sidder i ruden når du samler testen så er den god nok. Det virker bare som om stregerne sidder langt fra hinanden når den er skilt ad.
Men det billede hvor testen er samlet, den det billede jeg snakker om. For kan godt ane noget der ligner mere end en skyggestreg

Tak

Anmeld

23. marts 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Ikke hvis den er i ruden. Jeg ville tage en digital

Det ender jeg nok også med. Stregen ser jeg dog gerne blive tydligere først da digitalen måler ved 50 hcg og staven ved 25 hcg (og SÅ tydelig er testen jo heller ikke). Men tak

Og så må jeg håbe på det bedste

Anmeld

23. marts 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Tog lige endnu en test hertil aften (ved godt at morgenurin er bedst) men nysgerrigheden tog overhånd

Nogle bedømmelser? 

Jeg vil sige positiv  

Anmeld

23. marts 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Tog lige endnu en test hertil aften (ved godt at morgenurin er bedst) men nysgerrigheden tog overhånd

Nogle bedømmelser? 

Der sidder den jo lige midt i ruden som den skal.. den må være god nok

Forsigtigt tillykke  

Anmeld

23. marts 2014

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Jeg vil sige positiv  

Tak 

Anmeld

23. marts 2014

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Der sidder den jo lige midt i ruden som den skal.. den må være god nok

Forsigtigt tillykke  

Maaaaange tak

Anmeld

23. marts 2014

Kløver

Anonym skriver:

Det ender jeg nok også med. Stregen ser jeg dog gerne blive tydligere først da digitalen måler ved 50 hcg og staven ved 25 hcg (og SÅ tydelig er testen jo heller ikke). Men tak

Og så må jeg håbe på det bedste

Jeg oplevede denne gang at valmed kun var svagt positiv, en test fra 10 var negativ men digital sagde gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.